שתף קטע נבחר

אוראל דגני: "מכבי נתניה עדיין במומנטום חיובי"

למרות השוויון שספגה הקבוצה בדקה ה-88 מול ק"ש, הקפטן מרוצה: "הגענו להזדמנויות והחמצנו". קרופניק סובל מזעזוע מוח קל, ינוח שלושה ימים לפני שישוב לאימונים

נכון ל-20:45 במוצאי שבת, במכבי נתניה כבר חשבו שהנה הם חוזרים למסלול הניצחונות בליגה, שיוציא אותם באופן כמעט סופי ממאבקי התחתית. אך בדקה ה-88 של המשחק נגד קריית שמונה, הגיעה הטעות בהגנה שהביאה ל-1:1 ולקחה מהקבוצה של ראובן עטר שתי נקודות חשובות.

 

 

"אני מאוכזב, שיחקנו די טוב ברוב המשחק", אמר קפטן הקבוצה, אוראל דגני, "הם קיבלו אדום ואנחנו רצינו להוריד את הקצב ולשחק על מתפרצות, אבל כשהגענו להזדמנויות, החמצנו. אולי היו כמה החלטות לא טובות ליד השער, אולי זה היה חוסר פרגון. אבל הכל בסדר וצריך להסתכל על הדברים כמו שהם. ק"ש קבוצה מצוינת ואנחנו עדיין נמצאים במומנטום חיובי של תוצאות".

 

דגני הוסיף: "אנחנו קבוצה צעירה וזה מתאפיין לפעמים בעליות וירידות. אם תקחו אותי כדוגמא, אני קפטן הקבוצה שצריך להנהיג אותה ואני רק בן 22. אבל אני לא חושב שאנחנו היינו צריכים איזה שחקן ותיק או מנוסה שישחק איתנו. הריי בתחילת העונה כולם חשבו שאנחנו יורדים ליגה ותראו איפה אנחנו בטבלה. אנחנו קבוצה נמרצת, אבל לא תמיד אפשר לנצח".

 

בפן האישי, הוסיף דגני שבזכות יכולתו העונה בהגנת הקבוצה, הוא הגיע גם לסגל של לואיס פרננדז: "אני מרגיש שאני מתפתח ממשחק למשחק ולמרות שהייתה לי תקופה של כמה משחקים פחות טובים העונה, חזרתי לעצמי ואני עושה את כל המאמצים להיות מספיק טוב בשביל מכבי נתניה ובשביל הנבחרת".


ראובן עטר ונתניה מחכים בשבת לבני יהודה הלוהטת (צילום: עוז מועלם)

 

בצוות המקצועי חיכו לשעות הלילה המאוחרות על מנת לשמוע שמצבו של בלם הקבוצה, ליאוניד קרופניד,

שהוחלף בגלל חשש לזעזוע מוח, בסדר. עם הירידה להפסקה ביקש קרופניק חילוף בגלל כאבים בראשו, שנגרמו מנחיתה לא טובה אחרי עלייה לכדור גובה. 

 

מיד בתום המשחק הובהל הבלם לבית החולים איכילוב, שם עבר סדרת בדיקות. אחרי שהתברר שמדובר רק בזעזוע מוח קל, קרופניק שוחרר לביתו, אך הוא ייאלץ לנוח שלושה ימים לפני שיחזור לאימוני הקבוצה לקראת המפגש מול בני יהודה בשבת.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אוראל דגני
צילום: אלי אלגרט
מומלצים