שתף קטע נבחר

רוטטים, מעוצבים, מוזיקליים: צעצועי המין החדשים

הם יפים יותר, אקולוגיים יותר וגם יסכימו להתחבר לאייפוד או לאייפון שלכם כדי לרטוט בקצב העשור הנוכחי - קבלו את צעצועי המין המשודרגים של שנת 2011, שיודעים בדיוק מה אתם צריכים ואיך לספק לכם את זה

הגיע הזמן להודות: מעולם לא היה זמן טוב יותר להיות אדם יצרי. בכל פינה מפרגנים למיניות שלנו, כל גיל זוכה בגיבוי מיני מבחינה רפואית, חברתית וטכנית, וגם עולם צעצועי המין למבוגרים הפך מנישה סליזית לקו ייצור לגיטימי.

 

 

אם פעם אביזרי מין היו מיוצרים בעיקר על ידי גברים ונרכשים בחנויות טחובות בדרום תל אביב, היום צעצועי המין הם אביזרים המעוצבים גם על ידי נשים, והם יפים ומדויקים כל כך שמדובר בעונג צרוף.

 

אחד הסימנים לאבולוציה החיובית בתחום הוא המהפכה השקטה שהתרחשה השנה בברלין. התערוכה השנתית לאביזרי המין Venus איבדה את הבלעדיות ולצדה קמה תערוכה נקייה ומקצועית הרבה יותר - eroFame. "ונוס היא התערוכה הגדולה באירופה שפתוחה גם לקהל הרחב ולא פשוט לבקר שם", מספרת דפנה דוד־קורן, בעלת החנות סיסטרס שביקרה בתערוכה. "יש שם הרבה מאוד פורנו וניצול נשי וגברים מזילי ריר בין הדוכנים. התערוכה החדשה רצתה לשדר מקצוענות, והאווירה בה הייתה שקטה יותר, מכובדת וקלאסית".

 

אז כן, אחת המגמות הבולטות בתחום לאחרונה היא הכבוד, ולאביזרי המין יש כבוד. חנויות צעצועים למבוגרים הפכו להיות מוארות, מעוצבות בטעם, לא מביכות, ולרוב מגובות בצוות מקצועי שמדבר על עולם העונג החודרני כאילו מדובר בסרט טבע. כחלק מהלגיטימציה שמקבלים צעצועי המין מושקעים בהם הרבה מאוד כסף ומחשבה, כך שהדילדו הגברי שהכרנו בשנות ה־90 של המאה הקודמת הוא בבחינת מוצג מוזיאוני כיום. העשור השני של האלף החדש מאופיין בכמה מגמות מעניינות למביני דבר - וגם לאלה שכל זה חדש להם:

 

הנטענים האקולוגיים

רוב הוויברטורים החדשים הם ויברטורים הניתנים לטעינה ובכך חוסכים שימוש בבטריות הלא אקולוגיות בעליל, נוחים יותר וישרדו גם טבילה במים.

 

FORM 3 של חברת Jimmyjane הוא נציג גאה של הדור החדש של צעצועי המין. הוא לא נראה כמו ויברטור, אבל מתנהג כמו אחד. הוא קטן, איכותי, ממוקד וחזק, כשהגודל והגמישות שלו מאפשרים להגיע בכל וריאציה כמעט לכל מקום, בין אם זה עבורה, עבורו או לשניהם יחד.

מחיר: 1,090 שקל, להשיג בסיסטרס


לא נראה כמו ויברטור, אבל מתנהג כמו אחד. FORM 3

 

גם ה-YOOO של פאן פקטורי, חברה גרמנית שהוויברטורים שלה מעוצבים כל כך שאפשר להניח אותם בוויטרינה בסלון, הוא נטען חדש ושווה. מדובר בשלושה כדורי סיליקון המחוברים יחד ויוצרים מכשיר רטט לעיסוי כללי או אינטימי.

מחיר: 469 שקל, להשיג בסיסטרס


כל כך מעוצב שיכול לשבת בוויטרינה בסלון. YOOO

 

הסופר מעוצבים

ה-Sqweel הוא אחת ההברקות של הדור החדש: גלגל רב לשוני לטפיחה עדינה על הדגדגן וסביבתו המדמה מין אוראלי. מבט אחד בתמונה יספק את כל התהיות. פשוט גאוני.

מחיר: 395 שקל, להשיג בסיסטרס ובארוס


גלגל רב לשוני גאוני לעונג אוראלי מקסימלי. Sqweel

 

חברת Joya הישראלית משחקת גם היא במגרש של הגדולים ופיתחה כמה מוצרים שאחד היתרונות שלהם הוא קופסת אחסון שנראית כמו ספר עם כריכה קשה. ה-Sphere שלה הוא אביזר שנועד לנשים ולזוגות שמעוצב בצורת יין ויאנג כשכל חלק הוא מעסה רוטט: אחד במקצבים שונים והשני בעוצמות שונות.

מחיר: 699 שקל, להשיג בארוס


אחד אחראי על המקצב, השני על העוצמות. Sphere

 

השורדים המשופרים

במקצה הזה תמצאו מוצרים ותיקים בשוק שהפכו לחביבי הקהל, ולכן משקיעים היצרנים בדרכים נוספות כדי לדייק אותם ולהפוך אותם לטובים יותר בלי לוותר על שירותיהם לחלוטין.

 

סט הרצועות לגיוון התנוחות הגיע כהמשך פרקטי ל-Swing - ערכת נדנדות לתלייה מהתקרה. הערכה קלה להתקנה (נתלית על הדלת או מורכבת על המזרן) ועוזרת להגיע לתנוחות עמוקות ומגוונות יותר.

מחיר: 600-400 שקל, להשיג בפולניה, ארוס וסיסטרס

 

למרות שמו המלחיץ, מאלץ האורגזמה (Orgazmic Inforcer) הוא עוד שדרוג מעניין ל-Bunny Vibrator, שמגיע עם שני מנועים וכל עניינו התאמה אישית. בווריאציה הישנה הוויברטורים האלה כונו בשם "רולס רויס" וזכו לתהילת עולם בזכות וידוי אישי של קארי בראדשו בסדרת הטלוויזיה "סקס והעיר הגדולה". לוויברטור המסוים הזה יש שבעה דגמים, שאמורים לענות על הצרכים המדויקים ביותר של המשתמשת מבחינת גודל, עובי, זווית רמת גירוי, אזורי הגירוי ועוד.

מחיר: כ-500 שקל, להשיג בארוס, סיסטרס והפולניה

 

המיועדים לגברים

למרות ש-90% מצעצועי המין מיוצרים עבור נשים, עולם צעצועי המין הגבריים הולך ומקבל יותר נפח. החידושים בתחום עוסקים בעיקר באביזרי אוננות העשויים מחומרים המדמים תחושה ומגע של גוף אנושי.

 

UR3 - תערובת של סיליקון (TPR Thermo Plastic Rubber) הוא הדבר החם הבא, ויודעי דבר טוענים שהן הוויברטורים והן שרוולי האוננות לגברים, שאותם יוצקים בשלל צורות וצבעים, נעימים כל כך למגע שקשה להניח להם.

 

בנוסף ישנם ויברטורים חדשים בסגנון ה־Duke של חברת פאן פקטורי, שזוכרים לענג בו זמנית אנאלית ואת אזור האשכים.

מחיר: 399 שקל, להשיג בסיסטרס

 

דור 4

עם כל הכבוד ללואו-טק, גם לחובבי הטכנולוגיה יש נישה בעולם צעצועי המין. הם קיימים כבר שנתיים בשוק העולמי, אבל אצלנו הם נחתו רק לאחרונה: ה-Naughtibod. מדובר בוויברטור מוזיקלי המתחבר עם כבל ל־i Pod, i Phone או מכשיר Mp3 ורוטט לפי הקצב. העוצמה היא בהתאם לרמת הווליום בנגן ואפשר לאלתר גם על ידי חיבור למיקרופון, כך שבן הזוג יוכל לדבר ולענג אותך גם ווקאלית. גם בעיצוב לא חסכו והנ"ל יכול לשמש גם כוויברטור רגיל עם שבעה מצבי רטט ומקצבים שאפשר להפעיל ללא חיבור לנגן חיצוני.

מחיר: 530 שקל, להשיג בסיסטרס


ירטוט בקצב המוזיקה שב־i phone שלכם. Naughtibod

 

עוד לא כאן: פורנו 3D

למרות שאין הרבה מה לחדש בשוק הרווי של הפורנו, מצאו חובבי הגירוי הוויזואלי את הדרך לגוון ובקרוב יהיה אפשר להשיג סרטי פורנו בתלת ממד. כך למשל, בתערוכת Venus נתלו מסכי פלזמה ענקיים כמעט בכל ביתן, ולידם התגודדו גברים חמושים במשקפי תלת ממד כשהם צופים בפורנו קרוב יותר מאי פעם. בשלב הזה פורנו 3D עוד לא הגיע אלינו, אבל יש למה לחכות.

 

ייעוץ מקצועי: דפנה דוד־קורן, "סיסטרס" מתחם הנמל תל אביב; ג'ודי דואניס, "הפולניה" תל אביב; ברי לבקוביץ', "ארוס" - המרכז להסברת מיניות האדם, תל אביב 


   


פורסם לראשונה 02/05/2011 19:31

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צעצועי המין למבוגרים הפכו לקו ייצור לגיטימי, יפה ומדויק
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים