שתף קטע נבחר

המצלמות חשפו: מטפלת היכתה תינוקת נכה

הורים מאזור חדרה התקינו מצלמות נסתרות וגילו את האימה: המטפלת ששכרו היכתה את בתם בת השנה וחצי. היא מכחישה

המצלמות הנסתרות תיעדו את ההתעללות בחסרת הישע. מטפלת בת 64 מבנימינה תועדה במצלמות נסתרות שהותקנו בבית באחד היישובים ליד חדרה מכה את התינוקת הנכה, בה היתה אמורה לטפל. היא נעצרה, אך בינתיים מכחישה את החשדות נגדה. בצהריים (יום ה') שוחררה המטפלת למעצר בית למשך חמישה ימים. 

 

לפני כמה חודשים שכר זוג מאזור חדרה מטפלת על מנת שתטפל בבתם בת שנה וחצי, אשר סובלת מנכות. לאחרונה הבחינו ההורים במשהו חריג בהתנהגות בתם, ובהתעכבות בהתפתחותה. בעקבות זאת, החליטו להתקין מצלמות נסתרות שיתעדו מה מתרחש בביתם בכל עת, גם כשהם לא נמצאים.

 

לאחר כמה ימים חששם של ההורים התאמת. כשבדקו השניים את הקלטות במצלמות הנסתרות נדהמו לגלות שלא רק שהמטפלת מזניחה את בתם, אלא היא גם נוהגת להכות אותה בכל פעם שהיא לא מתנהגת כרצונה.

 

ההורים פנו למשטרת חדרה והתלוננו נגד המטפלת. החוקרים, שצפו בצילומים, עצרו אותה בחשד להזנחה ולתקיפת תינוקת. "החקירה בראשיתה, עדיין לא ניתחנו את כל החשדות העולים מהווידיאו לגבי המטפלת, החקירה נמשכת", מסר סגן מפקד משטרת חדרה, רב-פקד רמי רז.

 

בדיון בבית המשפט מסר סנגורה, עו"ד ליעד ידין, כי מרשתו עדיין מכחישה את החשדות המיוחסים לה וטען כי אין עילה להחזיקה במעצר מסיבות של מסוכנות או שיבוש הליכי החקירה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אילוסטרציה
צילום: אבישג שאר-ישוב
מומלצים