שתף קטע נבחר

הערבי שהותקף: "החרדים ירו ואז דקרו 10 פעמים"

אלבר חלול, בן 22, מהכפר גוש חלב נפצע באורח בינוני-קשה לאחר שהוא וחבריו הותקפו לפי החשד בידי חרדים ליד צפת. בשיחה עם ynet ממיטתו בבית החולים שיחזר: "ירדו מהרכב 8 רעולי פנים, זיהינו שהם חרדים לפי המבטא והלבוש"

"הם איימו לירות בנו אם נתנגד ודקרו אותי 10 פעמים, בראש, ברגל ובצוואר". כך שיחזר אלבר חלול, הצעיר הערבי שהותקף הלילה (יום א') ליד צפת, לפי החשד, על-ידי חבורת חרדים. בינתיים, נמשכת חקירת המשטרה ועד כה לא נעצרו חשודים במעשה.

 

 

חלול, בן 22 מהכפר הנוצרי גוש חלב שבגליל העליון, טייל בלילה עם חבריו באזור יער עין זיתים שליד צפת. לדבריו, בשלב מסוים הגיעו שני כלי רכב ולפתע ירדו מהם שמונה גברים רעולי פנים והחלו לתקוף אותם. חלול נדקר בראשו, בגבו וברגליו וכעת מאושפז בבית החולים זיו בצפת.


"ידענו מהמבטא וצורת הלבוש שהם דתיים חרדים" (צילום: אביהו שפירא)

 

בשיחה שקיים עם ynet ממיטתו בבית החולים סיפר הצעיר על האירוע הקשה: "בסביבות השעה 00:30 התקרב אלינו רכב ג'יפ ניסאן שהיו בתוכו חמישה אנשים רעולי פנים והתחילו לעשות סיבובים לידנו. אחר-כך הם הלכו וחזרו עוד פעם עם רכב נוסף והתקרבו אלינו".

 

לדברי חלול, בשלב זה, לאחר שהתברר לחרדים שהוא וחבריו ערבים החלה התקיפה: "הם זרקו רימוני הלם וירו יריות באוויר. אחר-כך ירדו מהרכב שמונה רעולי פנים והתחילו לתקוף אותנו ובזמן הזה החבר'ה שהייתי איתם ברחו ואני נשארתי כדי להגן על מישהי שהייתה איתנו. הם דקרו אותי 10 פעמים בראש, ברגל בצוואר עד שפגעו בי חזק ונפלתי על הרצפה".

 

בנוסף, סיפר הצעיר כיצד ידע שהתוקפים חרדים, למרות שהסתירו את פניהם: "בזמן שתקפו אותנו אחד מהם אמר לנו אם מישהו יתנגד למעשינו, אנחנו יורים בו וידענו מהמבטא שלהם וצורת הלבוש שהם דתיים חרדים".

 

התקיפה הלילה לא הייתה הפעם הראשונה שחלול נאלץ לסבול מאלימות בגלל היותו ערבי. "אני לא חושב לחזור ליער עוד פעם, אם שנאת היהודים והגזענות נגדנו הגיעה למצב של אלימות שמסכנת את חיינו".

 

הוא הוסיף: "אני לא רוצה להאשים אף אחד ומקווה שהמשטרה תגיע לאנשים שעומדים מאחורי התקיפה כי אנשים כאלה אסור להם ללכת חופשי ברחובות, משום שהם מהווים סכנה לציבור הערבי והיהודי". מהמשטרה נמסר בתגובה כי "הנושא עדיין בחקירה ובשלב זה אין חשודים במעשה".

 

Read this article in English

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אלבר חלול. נדקר 10 פעמים
צילום: אביהו שפירא
מומלצים