שתף קטע נבחר

מערכת אחסון בריאה למזון

צרפת ידועה כארץ המכתיבה טרנדים בתחומים שונים של החיים וכן כמולדתם של פיתוחים רבים והמצאות גדולות בתחום הבישול. הטרנד האחרון המגיע ממדינה זו, הוא הטרנד הטבעי והאקולוגי המעניק משמעות חדשה לתחום הבישול הבריא. בישול ביתי הוא כיום פופולארי יותר מתמיד.

 

על מנת להפוך את חוויית הבישול הביתי לתענוג יומיומי ולסייע לכל צרכן פוטנציאלי להצטרף לעולם הבישול הבריא ולהיחשף בפני סודות אומנות הבישול פיתחה Pyrex את Cook&Store - סדרת כלי בישול ואפיה ייחודית לראשונה גם לבישול, גם לאפיה וגם לאחסון במקרר ובמקפיא.

 

הזכוכית העמידה בחום של Pyrex, החברה הצרפתית המובילה בתחומה בעולם, כבר הפכה לשם גנרי ולמושא לחיקוי ברחבי תבל. כעת מציגה Pyrex קונספט חדשני הנותן מענה לצורך הולך וגואה בקרב צרכנים ברחבי תבל: כלי המאפשר בישול בריא מרגע ההכנה דרך הבישול, ההגשה ועד לאחסון.

 

סדרת Cook&Store החדשה מכילה שלושה סוגים של תבניות בגדלים שונים: תבניות עגולות, תבניות ריבועיות ותבניות מלבניות. כל תבנית יכולה להתאים לצרכים שונים. 

 

הכלים עשויים זכוכית Borosilicate, זכוכית מחוסמת עמידה בטמפרטורות קיצוניות של חום וקור וזאת באיכות הגבוהה ביותר. התבניות בסדרה החדשה עמידות בטמפרטורות משתנות ממינוס 40- מעלות צלסיוס ועד ל- 300 מעלות צלסיוס. כמו כן הן עמידות במעברים טרמיים, כך שניתן להעביר בקלות הכלי מהתנור או מהמיקרוגל למקרר או למדיח, באופן מידי ומבלי לקרר המנה לפני.

 

כלי סדרת Cook&Store חסינים בפני שריטות, הם קלים לניקוי כתמים ולא סופגים ריחות. לכל תבנית מכסה פלסטיק תואם בצבע ירוק תפוח מרענן המאפשר שמירת הטריות של המנות המבושלות, וכן שמירת הארומה והטעמים השונים של כל מנה ומנה. הסדרה החדשה גם מאפשרת שמירת מזון טרי ורענן, מלא טעם וארומה לאורך זמן.

 

  • כמה: 49.90-79.90 שקלים
  • איפה: להשיג במשביר לצרכן וברשתות השיווק המובילות
לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
סדרת פיירקס החדשה
צילום: jean-charles
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים