שתף קטע נבחר

ב"ש: שיחת הבהרה בין קלינגר לאוהד כהן

בעקבות התקרית בה התעמת עם אוהדים והוחלף במשחק מול הפועל עכו, זומן השוער לשיחה בה נכח גם המנכ"ל אסי רחמים. הקבוצה הביסה 1:4 במשחק אימון את מכבי ירוחם מליגה ג'

שיחת הבהרה בין שוער הפועל באר שבע אוהד כהן לצוות המקצועי נערכה היום (ג'), בעקבות התקרית בין השוער לאוהדים במהלך משחק הליגה האחרון מול הפועל עכו בשבת. בשיחה בה נכחו המאמן ניר קלינגר והמנכ"ל אסי רחמים, סיפק השוער את נקודת מבטו בכל הקשור לאירועי המשחק.

 

 

כזכור, במהלך המחצית השנייה התעמת השוער עם אוהדי הקבוצה שקיללו אותו. ניר קלינגר, שהבחין כי השוער מגיב לגידופי הקהל, בחר להחליף אותו בשוער המשנה דניאל ליפשיץ. 


לא צפוי לספוג עונש מלבד דרישה להתנצלות, אוהד כהן (צילום: רועי עידן)

 

התגובה הקיצונית של המאמן הגיעה בשל העובדה שלא הייתה זו הפעם הראשונה שכהן מגיב לקהל הבאר שבעי, המקלל אותו מזה תקופה ארוכה בלי קשר ליכולתו או ליכולת הקבוצה. המקרים הקודמים הסתיימו בהתנצלות של השוער בפני האוהדים, מה שלא מנע מהם להמשיך ולסמן אותו כמטרה גם בהמשך.

 

המתח בין כהן לאוהדים גרם לכך שבמשחקים האחרונים יצא השוער מהאצטדיון לרכבו כשהוא מלווה בכוחות משטרה. מסתמן כי הפעם יחתום כהן על התחייבות להימנע מעימותים עם הקהל בעתיד, כאשר בכל מקרה העונש לא אמור להיות חמור מזה.

 

הפועל באר שבע ניצחה הערב 1:4 את מכבי ירוחם מליגה ג' במשחק ראווה שנערך באצטדיון החדש בירוחם. למרות היריבה מהליגה הנמוכה, בבאר שבע הגיעו למשחק בהרכב מלא וכבר אחרי 10 דקות היה זה ערן לוי שכבש את השער הראשון, כאשר כמה דקות אחר כך הכפיל ליאור אסולין את התוצאה. דובב גבאי ומשה אסולין הוסיפו שער כל אחד ואילו מהצד השני היה זה אלעד אלמליח שכבש את השער המצמק לקבוצה המקומית.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים