שתף קטע נבחר

הקרב על גרמניה

לקסוס, חטיבת הפאר של טויוטה, מחדשת בדטרויט את המתקפה על יצרני היוקרה הגרמניים

חטיבת לקסוס של טויוטה לא מתכוונת להותיר אף משבצת פנויה ליצרני היוקרה הגרמניים - ובראשם ב.מ.וו ומרצדס. כך תציג חטיבת הפאר שלוש מכוניות חדשות בדטרויט המהוות המשך ישיר למתקפה. החידושים החשובים מתמקדים דווקא בסדרה IS הקטנה, מכונית שמכוונת ישירות מול סדרה 3 של ב.מ.וו.
עד כה שווקה באירופה רק ה-IS200, מכיוון שה-300, שכבר נמכרת בארצות הברית, צוידה רק בתיבה אוטומטית. אך בדטרויט תציג טויוטה גרסה ידנית למכונית זו, אשר תבשר למעשה על תחילת שיווק ה-IS300 גם באירופה.
בשורה מעניינת אף יותר בגזרה זו היא הצגת הספורט-קרוס. מדובר בגרסת 5 דלתות שימושית יותר ל-IS הנעה על גבול הסטיישן - למרות שבטויוטה במכוון לא קוראים לה כך. הספורט קרוס מכוונת להתמודד בעיקר באירופה עם הטורינג של ב.מ.וו או באוואנט של אודי. כך או כך: 200, 300 או ספורט-קרוס, כולן נראות עדיין רחוקות מספיק מהשוק הישראלי, כך שאפשר להרגע.
החדשה השלישית של לקסוס בדטרויט מתאימה במיוחד לשוק הרכב האמריקני. לקסוס תציג בגרסה הסופית את ה-SC430 - דו-מושבית פתוחה ויוקרתית המיועדת להתחרות ב-SL של מרצדס ומשכה סקרנים רבים לדוכן טויוטה בתערוכת טוקיו אשתקד. הצגת הגרסה הסופית בדטרויט מתרחשת ממש לפני תחילת השיווק הרשמי בחודש מרץ. בניגוד ל-SL הוותיקה, מצוידת הקבריו היוקרתית בגג-קשיח מתקפל חשמלית (כמו ה-SLK וה-206). שלא כמותן, היא מצוידת במנוע ה-4.3 ליטר החזק של לקסוס שמייצר הספק מרבי של 294 כ"ס ומעביר את הכוח כמובן לגלגלים האחוריים.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
IS300 חדשה - מעניין
IS300 חדשה - מעניין גם מאחור
SC430. פתוחה ויוקרתית...
או סגורה, ועדיין יוקרתית
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים