הקרב על גרמניה
לקסוס, חטיבת הפאר של טויוטה, מחדשת בדטרויט את המתקפה על יצרני היוקרה הגרמניים
חטיבת לקסוס של טויוטה לא מתכוונת להותיר אף משבצת פנויה ליצרני היוקרה הגרמניים - ובראשם ב.מ.וו ומרצדס. כך תציג חטיבת הפאר שלוש מכוניות חדשות בדטרויט המהוות המשך ישיר למתקפה. החידושים החשובים מתמקדים דווקא בסדרה IS הקטנה, מכונית שמכוונת ישירות מול סדרה 3 של ב.מ.וו.
עד כה שווקה באירופה רק ה-IS200, מכיוון שה-300, שכבר נמכרת בארצות הברית, צוידה רק בתיבה אוטומטית. אך בדטרויט תציג טויוטה גרסה ידנית למכונית זו, אשר תבשר למעשה על תחילת שיווק ה-IS300 גם באירופה.
בשורה מעניינת אף יותר בגזרה זו היא הצגת הספורט-קרוס. מדובר בגרסת 5 דלתות שימושית יותר ל-IS הנעה על גבול הסטיישן - למרות שבטויוטה במכוון לא קוראים לה כך. הספורט קרוס מכוונת להתמודד בעיקר באירופה עם הטורינג של ב.מ.וו או באוואנט של אודי. כך או כך: 200, 300 או ספורט-קרוס, כולן נראות עדיין רחוקות מספיק מהשוק הישראלי, כך שאפשר להרגע.
החדשה השלישית של לקסוס בדטרויט מתאימה במיוחד לשוק הרכב האמריקני. לקסוס תציג בגרסה הסופית את ה-SC430 - דו-מושבית פתוחה ויוקרתית המיועדת להתחרות ב-SL של מרצדס ומשכה סקרנים רבים לדוכן טויוטה בתערוכת טוקיו אשתקד. הצגת הגרסה הסופית בדטרויט מתרחשת ממש לפני תחילת השיווק הרשמי בחודש מרץ. בניגוד ל-SL הוותיקה, מצוידת הקבריו היוקרתית בגג-קשיח מתקפל חשמלית (כמו ה-SLK וה-206). שלא כמותן, היא מצוידת במנוע ה-4.3 ליטר החזק של לקסוס שמייצר הספק מרבי של 294 כ"ס ומעביר את הכוח כמובן לגלגלים האחוריים.