שתף קטע נבחר

0:1 לק"ש על ב"ש, תשחק בפלייאוף העליון

ליגת העל, מחזור 28: וויהאם עמאשה כבש את השער היחיד במשחק (39) והבטיח לקבוצה הצפונית השתתפות בפלייאוף העליון. רן בן שמעון: "המטרה - להגיע לאירופה". קלינגר: "התבוסה בגביע לא יצאה מהראש של השחקנים"

עירוני קריית שמונה אירחה הערב (ש') את הפועל באר שבע עם מטרה ברורה - השגת ניצחון שיבטיח לקבוצה את המקום בפלייאוף העליון של ליגת העל. שחקניו של רן בן שמעון לא עשו זאת בצורה מרשימה במיוחד, אבל השיגו את שרצו עם 0:1 בסיום.

 

 

וויהאם עמאשה, שפתח בצורה נהדרת את העונה ונחלש בהמשך בגלל פציעה, כבש את שער הניצחון של ק"ש. החלוץ דהר לבדו אל שער ב"ש, במהלך התקפה מתפרצת של המארחת.


סיראז' נאסר מב"ש מסתבך מול קריית שמונה (אביהו שפירא)

 

רן בן שמעון: "זו לא בושה לדבר על כרטיס לאירופה"

"שחקנו טקטי מעולה, הצלחנו לכבוש ולנצח", אמר בסיום מאמן המנצחים, רן בן שמעון. "הצעירים של קריית שמונה עשו ועושים עונה נהדרת, העלייה לפלייאוף העליון רק מוכיחה את זה. כעת, כשנהיה משוחררים יותר, לא בושה לדבר על כרטיס לאירופה. זאת המטרה שלנו עכשיו".

 

בצד המפסיד, אמר מאמן באר שבע, ניר קלינגר: "כל השבוע דיברתי עם השחקנים על המטען של התבוסה 0:4 כאן בגביע, רציתי להאמין שלא תהיה לאותו משחק השפעה, אבל כנראה שהדבר לא יצא עדיין מהראש של השחקנים. המשחק היה שקול, טעות אחת של מגן שהחליק וקריית שמונה כבשה, נצטרך לאגור נקודות כדי לא להגיע לפלייאוף התחתון".


"שיחקנו מעולה מהבחינה הטקטית", רן בן שמעון (צילום: אביהו שפירא) 

 

מהלך המשחק

דקה 15: אורי שטרית פיספס הזדמנות להעלות את המארחת ליתרון, לאחר שכשל בהשתלטות על כדור עומק של וויהאם עמאשה.

 

39', גול! 0:1 לק"ש: עמאשה יצא למתפרצת ורץ לבדו אל רחבת ב"ש, מיד לאחר שנכנס אליה בעט מעבר לאוהד כהן, שיצא לקראתו. 

 

47': דוד רביבו סובב כדור חופשי מ-20 מטר, גיא חיימוב הצליח לקלוט.

 

50': עמאשה מצא את אדריאן רוצ'ט ברחבה, הבעיטה שלו פגעה בשחקן הגנת ב"ש והגיעה לעדי אלישע. כהן היה במקום בכדי להדוף משישה מטר.

 

הרכבים

עירוני ק"ש: גיא חיימוב; אלעד גבאי, סלאח חסארמה, איתן טיבי, אורי שטרית (תומר ברוקס, 68); בראיין גרסיץ', עדי אלישע, אדריאן רוצ'ט, וויליאם נג'ובו; ברק בדש, וויאם עמאשה (אופיר חמו, 89).

 

הפועל ב"ש: אוהד כהן; אביתר אילוז, אבי יחיאל, עודד גביש, אופיר דוידזאדה; וויליאם סוארס, ראיין אדלי, איברהים עבדול ראזק (ערן לוי, 75), דוד רביבו (יחיאל צגאי, 59), סיראז' נאסר; דובב גבאי (ליאור אסולין, 66).

 

  • הצטרפו לעמוד הבית של ynet בפייסבוק

 


פורסם לראשונה 02/04/2011 18:46

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
נאסר מול חיימוב
צילום: אביהו שפירא
מומלצים