שתף קטע נבחר

לקראת ניצחון 3 ברציפות: מה לא בסדר בתמונה

התוצאה המעודכנת היא: מישל דור 2 , גולשים 0. זה השבוע השני ברציפות שמישל מנצח אתכם, ולא היה אפילו גולש אחד שמצא את 3 השינויים. מה יהיה אתכם תגידו לי?

איזו הפתעה עשיתם לי, בחיי. המעטפה החביבה שוב המתינה לי במגרה שלי במערכת, והיא כללה זה השבוע השני ברציפות את התמורה לניצחון השני שלי עליכם! ערימת השטרות הביאה אותי להזמין עוד שלל חלקים למכונה שאני עוד 102 ימים הולך לרכוש, והאמת שמצאתי מקום נהדר עם בריטי חמוץ, שממש משתלם להזמין ממנו ולשלם מכס, כי זה יוצא עדיין זול יותר מלקנות כאן, למעט האגזוז שהיה במחיר ראוי בסוכנות המקומית.

 

אנחנו ממשיכים עם הפתרונות לחידה של השבוע שעבר: את העובדה שהפלאייר של "אוטו מודיעין" ללא ציר גילו רבים (אם אתם שם, תמסרו ד"ש חם לעופר קזום חברי היקר, שלא מצא את נפשו מרוב אושר על ההתעניינות). בנוסף כולכם גיליתם את מחיקת הכפתור בקרטון שמסמל את האייפון, אבל איש לא גילה את השינוי השלישי. ואתם יודעים מה? סימנתי אותו בעיגול צהוב גדול שתראו כמה אתם זקוקים למשקפי ראייה!


לצפייה בגודל המלא

 

התגובות, ובמיוחד אלה מעבר לים, עשו לי חם בלב:

 

אוף מישל, למה אתה אומר שזה קל??? עכשיו אני בכלל מרגישה כשל טוטאלי! ברור שזה אייפון, רק חבל שגם הכפתור היחיד שיש לו בד"כ נעלם.. לבטריות (או לפחות לשמאלית) חסר הפלוס ו..... אוף! רואה שאני כשל????? לא יודעת, שגיאת כתיב באנרג׳י....? ממש לא קל מישל, ממש לא....

נשלח מהאייפון שלי (יעל נעים מאוד תל אביב) הי יעל. גם לי נעים עד מאוד, אבל לא נראה לי שיש למישהו סיכוי קלוש למצוא את כל השינויים בצג הזעיר של הטלפונים הסלולאריים. מעניין כמה זה קל עם אייפד. מישהו ניסה?

 

שלום מישל, פעם ראשונה בים, תמיד מסתכלת במדור ואף פעם לא מטקבקת. אז הפעם כן...

1. לאייפון אין כפתור home (ג׳ובס יכעס, לא יפה להרגיז אנשים חולים...)

2. לדבק חסר k בסוף המילה stick

3. אופנועים מייצרים רק עם צד אחד של כידון? או שזה אופנוע שמיועד לקטועי יד שמאל?

מקווה שקלעתי, אחרת אני לא חוזרת לים...ד״ש מניו יורק הקרה. יקירתי, אני חייב לשאול: כיצד זה שתמיד הגולשים שלי מעבר לים כה נחמדים? מה יש שם באוויר שמסנן את כל הרעל והארס שיש כאן? שמח שאת מטקבקת ויש לך אחד משלוש. בקרוב תראי כמה תשמחי לגלות את כל השלישייה, ובלי להציץ בתגובות שאנחנו גם כך מקפיאים לכמה שעות טובות.

 

מישל מישל .... לא נמאס לך להתעסק עם קאקי? ועוד בשביל משכורת עלובה כמו ביי נט? אולי תהיה שחקן טלוויזיה? (בולבולון) הי בולבולון. כנראה אתה באמת מבולבל. אחרי שש שנים ואלפיים כתבות, ממשיכים הקודקודים מדי שנה להביע את הערכתם אלי בצורה של אמון ותגמול כלכלי. אז לך בבקשה לגולש המסתורי "אביר המחשבות" והוא כבר בטוח יספר לך שהקקי הזה כפי שאתה קורא לו, משתלם ביותר.

 

מה הקשר לכלכלה? (איגור, מרכז) האמת, שאלה מצוינת, ויש רק איש אחד שפעם עבד בוואי נט ועכשיו כבר לא, שיודע את התשובה. אם תנחש מי זה אתה מקבל ממני מה שאתה רוצה, כי יש בסופו של דבר חיסיון על מה שקורה אצלנו בפנים נכון?

 

ועכשיו השאלה היא האם תהיה כאן שלישיית ניצחונות רצופה? האמת שנראה לי שכן, כי הבוסים החמיצו פנים למראה המעטפות המרשרשות שאני חופן בהתענגות אדירה, והורו לי לבצע חידה קלה ביותר. ההסכם הוא שאם גם כאן אתם תיכשלו אני הולך לשחק אותה בענק, כי בחדר הישיבות המהודר שלנו גילו כולם את שלושת השינויים במהירות ותהו אם יש סיכוי בכלל שמישהו מכם לא יצליח. אז סוף שבוע נעים וחיבוק לכולכם.


לצפייה בגודל המלא

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים