שתף קטע נבחר
צילום: דני זודקביץ'

שניים על העץ

ל"אחרית הימים" היו בסך הכל שמונה שירים, אבל רובם הפכו לקלאסיקה. עכשיו חוזרים חברי "אחרית הימים 2", גבי שושן ואלי מגן, להופיע יחד. בביקורם באולפן של קוטנר, הם ביצעו את הלהיט "העץ הוא גבוה" וסיפרו על הסיבות לחזרה. בואו לראות

 

"אחרית הימים 2", כך החליטו אלי מגן וגבי שושן לקרוא למופע האיחוד של הלהקה הישראלית האהובה. בימים אלה, יחד עם הגיטריסט עמוס הדני, הקלידן עדי רנרט והמתופף גיא בן ברק, השניים מסתובבים ברחבי הארץ וחוזרים על הבמות לעבר, בעזרת ביצוע שירי להקתם משנות השבעים הסוערות.

 

 

במסגרת הסיבוב, הגיעו שושן ומגן לאולפני גלי צה"ל, לג'אם חי בתוכנית "מוזיקה היום" ולשיחה אישית עם יואב קוטנר. אנחנו, כהרגלנו, מביאים לכם את רגעי השיא ובוידאו שלפניכם תוכלו לצפות בביצוע מתוך הג'אם לקלאסיקה "העץ הוא גבוה".

 

"עד היום, זו אחת הלהקות החשובות ביותר בהיסטוריה של המוזיקה הישראלית, אם כי מבחינה מסחרית זה לא כל כך הלך", אמר קוטנר לשניים באולפן. לשאלתו, "למה נזכרתם דווקא עכשיו?", מגן השיב: "אני פניתי לגבי ובא לנו לעשות את זה" ושושן הסיף: "אלי אירח אותי בערב שהוא עשה וכשישבנו על הרפרטואר, עשינו את השירים של 'אחרית הימים'. אנחנו עושים עוד שירים בהופעה, כי ל'אחרית הימים' היו בסך הכל שמונה שירים".

 

"אחרית הימים 2" תופיע בחמישי (14.4) במרכז סוזן דלל בתל-אביב.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שושן. בא להם לעשות את זה
צילום: עומר שוורץ
לאתר ההטבות
מומלצים