שתף קטע נבחר

מכבי חיפה: אושרי רואש (שוב) על הכוונת

בלם הפועל חיפה, שכבר היה מועמד בחלון ההעברות האחרון להצטרף לירוקים, עשוי לעבור את הכביש ולחזק את הקבוצה לקראת העונה הבאה. את השחקן מייצג אבי נמני

במסגרת ההכנות לעונה הבאה, עלה במכבי חיפה לאחרונה שוב שמו של בלם היריבה העירונית, אושרי רואש, כמועמד לחזק את הקבוצה.

 

 

רואש היה מועמד להצטרף לשורות הירוקים בחלון ההעברות האחרון, אך בסופו של דבר לא יצא הדבר אל הפועל. הבלם מציג העונה יכולת מצוינת שלא נעלמה מעניהם של הצוות המקצועי במכבי. את השחקן המבטיח, מייצג סוכן השחקנים אבי נמני.


בקרוב בירוק? אושרי רואש (צילום: חגי אהרון)

 

ביום שני תארח חיפה את עירוני קריית שמונה. בקבוצה מהכרמל מייחסים חשיבות עליונה במיוחד למפגש מול היריבה החזקה, זאת בשל הרצון הגדול לסיים את הליגה במקום הראשון ובפער גדול ככל שניתן מהיריבה הפועל תל אביב הנושפת בעורפה.

 

הירוקים יחסרו מהמשחק הזה את הקשר אייל גולסה וככל הנראה גם את עידן ורד, שלא צפוי להיכלל בסגל בגלל פציעה. החלוץ ולדימיר דבאלישווילי יהיה ככל הנראה כשיר. גולסה צפוי לחזור לקראת המשחק מול מכבי נתניה בעוד כשבוע.

 

החלוץ מוחמד גאדיר שעלה מהספסל במשחק מול הפועל עכו (0:2 לחיפה) והפגין יכולת טובה מאוד, צפוי לפתוח בקישור. גם שלומי אזולאי שבישל את השער הראשון והבקיע את השני באותו משחק, נמצא חזק בתמונה ההרכב. אל הסגל יחזרו ליאור רפאלוב ואייל משומר שנעדרו במחזור האחרון בגלל צבירת כרטיסים צהובים. גם הקפטן יניב קטן שנעדר למעלה מחודש בגלל פציעה בגב יחזור לסגל.

 

המגן הדרום אפריקאי פיטר מסיללה שחזר לאימונים מלאים צפוי לחזור לסגל לקראת המשחק מול נתניה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אושרי רואש
צילום: עדי סרדס
מומלצים