שתף קטע נבחר

המשחקים של ב"ש ואשדוד ייערכו ללא קהל

פיקוד העורף והעיריות קבעו כי קבוצות הכדורגל של הפועל באר שבע ו-מ.ס. אשדוד יארחו את מכבי נתניה והפועל חיפה בהתאמה ללא קהל. גם קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד תארח את מכבי תל אביב מול יציעים ריקים

למרות ההסלמה בדרום, החליטה הבוקר (ש') ההתאחדות לכדורגל לקיים כמתוכנן את מחזור המשחקים בליגת העל, כולל המפגשים שצפויים להיערך בבאר שבע (מול מכבי נתניה) ובאשדוד (נגד הפועל חיפה). בניגוד לכך, בוטלו כל משחקי ליגות הנוער, הנערים וטרום נערים.

 

 

עם זאת המפגשים בין הפועל ב"ש לבין מכבי נתניה, ובין מ.ס. אשדוד לבין הפועל חיפה, ייערכו ללא קהל, לאחר שפיקוד העורף ועריות הערים החליטו כי לא תותר כניסת קהל לאצטדיון וסרמיל ואצטדיון הי"א.


לוזון. המשחקים כסדרם, אבל בווסרמיל לא יהיה קהל (ראובן שוורץ)

 

דוברת באר שבע מסרה: "הנהלת הפועל ב"ש קיבלה הוראה שהמשחק הערב מול מכבי נתניה ייערך ללא קהל. ההחלטה התקבלה על ידי פיקוד העורף בשיתוף עם כוחות המשטרה ועיריית ב"ש. כמובן שהיינו שמחים לקיים את המשחק כרגיל, אבל אנחנו מבינים את החלטה".

 

בנוסף לשני משחקי ליגת העל בכדורגל, ייערך גם משחקה של קבוצת הכדורסל של אשדוד מול מכבי תל אביב הערב ללא קהל (20:40, ספורט 5+LIVE).

 

מעריית אשדוד נמסר בהודעה רשמית: "לאור המצב הביטחוני ועל מנת למנוע התכנסויות, החליטה הנהלת העיר בראשות ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי בעצה אחת עם מערכת הביטחון, שמשחקי הכדורגל והכדורסל המתוכננים בעיר להערב יתקיימו ללא קהל. אוהדי הקבוצות מתבקשים שלא להגיע למשחקים". 


מכבי ת"א מול אשדוד. ייערך ללא קהל (צילום: אלי אלגרט)

 

תושבי יישובים רבים בדרום הארץ העבירו את הלילה במרחבים מוגנים, לאחר שארגוני הטרור ברצועת עזה ירו רקטות גראד אל שטח ישראל ואזעקה נשמעה ברחבי הדרום. מערכת "כיפת ברזל" יירטה כמה רקטות שנורו לעבר באר שבע ואופקים, ואילו יתר הרקטות שנורו משטח הרצועה, התפוצצו בשטחים פתוחים צפונית לאשדוד וניצנים.

 

"צריך לבטל את המשחק בב"ש"

מנכ"ל מ.ס. אשדוד רפי נידם, אמר הבוקר ל-ynet: "חלק מהאנשים באשדוד לא ידעו בכלל שהיו אזעקות בלילה. כשאנשים קמים פעמיים שלוש בלילה לאזעקות

ונכנסים לחדרים מוגנים זה לא נעים ובמצב כזה כל אחד עושה את השיקולים שלו. כשהיו טילים לפני שבועיים שלושה על אשדוד עצרנו את כל האימונים לארבעה ימים. היום בוטלו רק משחקים של קבוצות ילדים".  

 

לעומת השקט היחסי שיש באשדוד, בהפועל ב"ש ממש לא היו רגועים אחרי הלילה שעבר על העיר. בבוקר פנתה הנהלת הקבוצה לפיקוד העורף בבקשה לבטל את משחקי הילדים ואחרי שבפיקוד העורף הסכימו הודיעו בקבוצה גם להתאחדות שהסכימה לבטל את המשחקים.

 

כאמור, המשחק בין הקבוצה הבוגרת הערב נגד נתניה יתקיים כרגיל, אולם ללא קהל. "אם זה היה תלוי בי אז חייבים לבטל את המשחק הערב", אמר גורם בקבוצה הבוקר, "לא הייתי לוקח סיכון ומקיים אירוע כזה גדול".

 


פורסם לראשונה 09/04/2011 09:24

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים