שתף קטע נבחר

קסדת קש בראש טוב

אחרי היעדרות ארוכה, חזר הכובע לרחובות. כל פאשניסטית מתהדרת במגבעת קש שמעניקה תיחכום ושיק בצד לפונקציונליות והגנה מפני השמש. אביב ברטלה שם כובע

בתי אופנה כמו דיור ולנווין וכן מותגי אופנה כברברי וז'ראר דראל מציגים את הצבעוניות הקיצית גם בכובעים. לנו קצת קשה להתעלם מהחגיגה. אחד המותגים שעושה הכי הרבה כבוד לכובע הקש הוא שאנל, שכן האישה שעל שמה קרוי בית האופנה הייתה מזוהה עם כובעים (ואף החלה את דרכה ככובענית).


קש אצל תמנון (צילום: שי יחזקאל)

 

למרות שעד היום יש כאלה שרואים דווקא את כובע הטמבל ככובע המזוהה ביותר הישראלי המצוי (רחמנא ליצלן), אנחנו דווקא מעדיפים להתרפק על זכרונתיה של תמי בן-עמי, שהייתה מהראשונות בארץ להדגיש את הנוכחותה עם כובעים צבעוניים ורחבי שוליים, ששילבו בצורה מעניינת בין אירופאיות לאוריינטליות.

 

כמו אז, גם היום - בשוק המקומי יש היצע רב של כובעים, החל ברשתות כ-H&M, אלדו, אינסייט, תמנון, קסטרו, פול אנד בר, זארה וגם במותגים ביבי (Bebe), ז'ראר דארל וקמרינו. המיטיבים ובעיקר המיטיבות, תמיד יכולים לעשות סיבוב בשוק בצלאל או הפשפשים ולחפש אחר מציאות בגזרת הכובעים.


וגם אצל דניאלה להבי (צילום: יחסי ציבור)

 

אנחנו לא בטוחים כמה אנחנו רואים בכובע אביזר אופנתי לגברים, אבל כובעים רחבי שוליים לנשים, תמיד מחממים את הלב הפאשניסטי שלנו, ובמיוחד בשילוב עם שמלות או חצאיות מקסי. כובעי מגבעת לנשים דווקא יעניקו שיק ומגע נשי לכל ג'ינס וגופיית סבא. אה, וכמובן לא לשכוח את הסטילטו.

 

"כאשר אישה חובשת כובע שממשיך את המראה והסגנון בו היא לבושה, הדבר משדרג את הלוק ונותן חן וייחודיות נוספת", מסכמת האופנאית מצדה זאבי.

 

"לאחרונה אני מוצאת עצמי חובשת כובעים כמעט מדי יום ומחליפה אותם בהתאם למראה ומצב הרוח", היא אומרת. "אני חושבת שחשוב להתאים את הלוק שמשדר הכובע לסגנון הלבוש הכללי כדי שלא ליצור מראה מבולבל וחסר סגנון, כך שברוב המקרים כובעי קסקט או ברטים צבעוניים יתאימו להופעה של שמלות קיציות, מכנסיים קצרים בשילוב גופיות צבעוניות או טוניקות. את כל הטרנדים של הקיץ הקרוב אפשר לראות בכובעים החל מכאלה בצבעי פוקסיה טורקיז, מגבעות מעוטרות תחרה וכובעים רחבי שולים בשילוב פרחים או פרפרים. בקיצור, שימו כובע על הראש!" נשתדל.


ואחד חמוד-חמוד של ללין (70 שקל) לקינוח. שווה (צילום: יונתן בלום)

 


 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
תמנון
קרן וולף, 580 שקל
ויש גם מצחיות. אלדו, 59 שקל
ועוד אלדו לקינוח (79 שקל)
צילום: דאגלס קירקלנד
קןקן שאנל. הכובענית שהפכה לדיווה
צילום: דאגלס קירקלנד
לאשה בפייסבוק
מומלצים