שתף קטע נבחר

חשוד בפגע וברח בצפון הסגיר עצמו: "לא נהגתי"

לפי החשד, תושב בקה אל-גרבייה בן 25 הוא זה שנהג בג'יפ הב.מ.וו שהיה מעורב בתאונת פגע וברח בה נהרג אתמול תושב ג'נין. אביו, שקיבל את הג'יפ מחבר, נעצר אתמול וטען כי הרכב נגנב ממנו

תושב בקה אל-גרבייה, בן 25, הסגיר את עצמו בצהריים (יום ה') למשטרה בחיפה לאחר שנחשד כי הוא הנהג שגרם לתאונה ה"פגע וברח" הקטלנית אתמול סמוך ליוקנעם. בתאונה נהרג תושב ג'נין, עבדאללה עלי, בן 38. הצעיר שהסגיר עצמו טען בחקירתו כי לא נהג בג'יפ הב.מ.וו שפגע במכוניתו של עלי.

 

 

אביו של הצעיר, בעל הרכב שהיה מעורב בתאונה, נעצר אתמול, והיום הוארך מעצרו בארבעה ימים בחשד לשיבוש הליכי חקירה. במשטרה חושדים כי האב, בן 58, קיבל את הג'יפ מחברו, תושב אריאל שעבר לאחרונה לתל-אביב. דובר מרחב חוף במשטרה, רב-פקד יקי אוחנה, אמר כי הוא טען בחקירה שזמן קצר לפני שנעצר גילה שהג'יפ נגנב.

 

למרות זאת, במשטרה חשדו כי בנו נהג ברכב והוציאו נגדו צו מעצר. כאמור, הבן הסגיר את עצמו אך הכחיש כי נהג בג'יפ. הוא נעצר בתום חקירתו, ומחר תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בחיפה.

 

התאונה אירעה אתמול סמוך לשעה 4 בבוקר בין צומת העמקים לצומת התשבי בכביש 70. ג'יפ ב.מ.וו התנגש ברכב מסוג מיצובישי וגרם להתהפכותו. מעוצמת הפגיעה נהרג עלי ונהג הרכב נפצע קשה מאוד. נהג הג'יפ ברח מהמקום, עצר את הרכב כמה מאות מטרים ממקום התאונה, נעל אותו - ונעלם.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הג'יפ הפוגע. נמצא נעול
צילום: אבישג שאר-ישוב
מומלצים