שתף קטע נבחר

מגמה מעורבת בוול סטריט; צ'ק פוינט הוסיפה 3%

דאו ג'ונס עלה ב-0.1%, נאסד"ק ירד ב-0.05% ו-S&P 500 נסגר סביב נקודת הפתיחה; התביעות הראשוניות לדמי אבטלה עלו בניגוד לציפיות; הכנסות צ'ק פוינט גדלו ב-15%

המדדים המובילים בוול סטריט נסגרו היום (ה') במגמה מעורבת. 

 

מדד נאסד"ק ירד ב-0.05% ל-2,760.22 נקודות, מדד דאו ג'ונס עלה ב-0.12% ל-12,285.2 נקודות, ומדד S&P 500 עלה ב-0.01% ל-1,314.52 נקודות.

 

סקטור הבנקאות האמריקני ספג היום הורדת המלצה מבנק ההשקעות גולדמן זאקס שהעניק המלצת 'נייטרלי' לתעשייה.

 

אתמול קטעו המדדים בוול סטריט ארבעה ימים רצופים של ירידות שערים אחרי פרסום ספר הבז' של הפדרל ריזרב שסיפק אופטימיות לגבי מצב הכלכלה האמריקנית.

 

מאקרו

התביעות הראשוניות לדמי אבטלה בארה"ב קפצו באופן מפתיע בשבוע שעבר ב-27 אלף בקשות חדשות והגיעו ל-412 אלף.

 

המחירים הסיטונאים עלו ב-0.7% בחודש מרץ בעקבות העלייה במחירי האנרגיה ותעריפי התחבורה.

 

ישראליות בוול סטריט

רדקום, המספקת פתרונות הבטחת שירות למפעילי תקשורת, הודיעה היום כי ספקית מובילה של שירותי תקשורת מאמריקה הלטינית, תרחיב את הטמעת פתרונות הבטחת השירות של רדקום לכלל רשת התקשורת שלה. היקף עסקה זו עומד על כ-2.5 מיליון דולר, והיא צפויה להניב 3 מיליון דולר נוספים בשנת 2012 - עם התקדמות פריסת הפתרונות של רדקום.

 

טבע ופריגו הודיעו אמש כי קיבלו אישור משותף לשיווק גרסה גנרית לתרופת האלגרה של סאנופי אוונטיס השוויצרית. האישור ניתן לטבליות ה-60 וה-180 ג"ר של התרופה.

 

"היה רבעון טוב מאוד", סיכם מנכ"ל צ'ק פוינט, גיל שויד, במסיבת עיתונאים שנערכה עם פירסום הדוחות. "הגידול של 15% בהכנסות היה הרבה מעל לתחזיות שלנו - אנו ממשיכים לגדול על חשבון המתחרים", אמר שוויד וציים כי בקופת החברה נוספו בשנה האחורנה 520 מיליון דולר כך שבקופה למעלה מ-2.5 מיליארד דולר. צ'ק פוינט עלתה ב-3.4%.

 

חברת סודהסטרים אינטרנשיונל, המייצרת מערכות ביתיות להכנת משקאות מוגזים דיווחה על ביקושי יתר בהנפקה וגיוס של כ- 261 מיליון דולר, זאת במסגרת הנפקת מניות שבוצעה על בסיס תשקיף שהגישה. מתוך סכום זה הלכו 50 מיליון דולר לקופת החברה והיתר היו מכירה על ידי בעלי המניות ובראשם קרן פוטיסימו בראשות יובל כהן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים