שתף קטע נבחר

נואה: "הכדורסל הטוב ביותר של שיקגו עוד לפניה"

הבולס יפתחו את המרוץ לתואר מול אינדיאנה, רוז ינסה לנצח סדרת פלייאוף ראשונה בקריירה: "תנו לי קודם כל לעבור את הסיבוב הראשון". ביינום כשיר, ישחק מול ניו אורלינס

למרות כל הסופרלטיבים שהודבקו לו במהלך השנה האחרונה, דריק רוז עדיין לא ניצח סדרת פלייאוף. "תנו לי קודם כל לעבור את הסיבוב הראשון", צחק כוכב שיקגו, רגע לפני המשחק הראשון בסדרה מול אינדיאנה (ש', 20:00, שידור ישיר בספורט 5+ לייב). "אני רוצה להבין מה זו ההרגשה הזו".

 

 

מאמן הבולס, טום תיבודו, ערך אימון ארוך מהרגיל לשחקניו ואף צפה איתם בווידאו של היריבה. "אתה צריך לקום בבוקר ולדעת שאתה יודע טוב יותר מי זו הקבוצה שמולך", הסביר. "אידנאינה בטוח עשתה זאת, חיפשה את החולשות שלנו".


דריק רוז בפעולה. תנו לו קודם כל לנצח סדרת פלייאוף (צילום: רויטרס)

 

שחקני שיקגו, שסיימו את העונה עם המאזן הטוב בליגה (20:62) מגיעים עם הר של ציפיות, כולל כמה שנובעים מנתונים סטיסטיים מעניינים. אחד מהם מפתיע במיוחד. בכל עונה בה הבולס סיימו עם למעלה מ-60 נצחונות, הם גם זכו באליפות. האם ההיסטוריה תשוחזר?

 

"אסור לנו לחשוב על המספרים שלנו בעונה הסדירה", הסביר לואל דנג. "היתה לנו עונה סדירה מצוינת, אבל היא נגמרה. עכשיו צריך לשכוח מזה ולהתרכז בפלייאוף". יואקים נואה סיכם: "אנחנו עם הפנים קדימה. הכדורסל הטוב באמת שלנו עוד לפנינו".


ביינום אחרי הפציעה. גם ג'קסון לא מודאג (צילום: AP)

 

ביינום ישחק ב-LA: "הכל יהיה בסדר"

לוס אנג'לס לייקרס תפתח את סדרת הפלייאוף שלה מול ניו אורלינס. אנדרו ביינום התאושש מהפציעה בברך וישחק, למרות כל התחזיות המוקדמות. "אני בסדר , הכל יהיה בסדר", סיפר באימון המסכם של קבוצתו.

 

המאמן פיל ג'קסון הוסיף: "את האמת, חששתי קצת בהתחלה. הוא התחיל את האימון והברך היתה קצת 'משוחררת', קצת שונה. אחר כך הוא המשיך והוכיח שהוא יוכל לשחק מול ההורנטס".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים