שתף קטע נבחר

סוויפ לבוסטון, הלייקרס הפסידו בניו אורלינס

89:101 לסלטיקס בניו יורק, השלימו 0:4 בסיבוב הראשון. ערב בינוני לבראיינט מול ההורנטס, שהשוו ל-2:2. פילדלפיה נמנעה מסוויפ עם 82:86 על מיאמי, אטלנטה עלתה ל-1:3 על אורלנדו

עוד לילה מטורף של פלייאוף. בדרך למפגש קלאסי בין מיאמי לבוסטון, ניתנה הזדמנות אולי אחרונה ליריבותיהן לעשות משהו. פילדלפיה סיקסרס החזירה לעצמה קצת כבוד ב-82:86 על ההיט, כשלעומת זאת ניו יורק ניקס נוצחה באולמה 101:89 על ידי הסלטיקס וסיימה את העונה. אטלנטה הוקס עלתה ל-1:3 מבטיח על אורלנדו מג'יק, ניו אורלינס הורנטס הישוותה ל-2:2 מול לוס אנג'לס לייקרס.

 

 

פילדפיה - מיאמי 82:86 (1:3 להיט בסדרה)

למרות ההפסד, ההגנה של מיאמי היא אולי הטובה בליגה כרגע. ההיט חזרו מפיגור 39:23 ליתרון 41:45 בתוך שש דקות לקראת סיום הרבע הראשון. הגנת ברזל, שכללה חמש חטיפות בדרך להטבעות של לברון ג'יימס ודוויין ווייד, הוכיחה שיהיה קשה לעצור את מיאמי עד הסוף.


לברון ג'יימס ואנדרה איגודלה (AP) 

 

פילי, עם הרבה לב, אמונה וביצים של כוכביהם הצעירים, הצליחה למחוק מהזכרון את הדקות הרעות שלפני ההפסקה ושמרה על מרחק סביר עד לסיום. שלשה גדולה של לו וויליאמס (17 נק') סידרה ניצחון, ביחד עם גג של אלטון בראנד (15 ו-11) על ג'יימס שלוש שניות לסיום. אוואן טרנר היה מצוין מהספסל (17), כשגם ג'רו הולידיי (10) ואנדרה איגוואדלה תרמו במספרים כפולים.

 

היה זה המשחק הראשון בו איגוואדלה סיפק את הסחורה בסדרה, שתחזור כעת למשחק חמישי במיאמי. ג'יימס קלע 31 עבור ההיט (כולל 7 ריב' ו-6 אס'), אבל החמיץ כאמור הזדמנות להשוות את התוצאה בסיום. ווייד קלע 22 והוריד שמונה כדורים חוזרים, בעוד בוש הסתפק ב-12 נק' בלבד.

 

ניו יורק - בוסטון 101:89 (4:0)

הניקס שוב הפתיעו לרעה, עם עוד משחק מבולגן ללא הגנה וללא שחקן שיודע להוביל התקפה כמו שצריך. אמארה סטודמאייר, שהיה בספק בגלל פציעה בגב, פתח בחמישיה, שיחק 44 דקות וקלע 19 (עם 12 ריב'), אבל באחוזים נוראיים (5 מ-20).


פירס ורונדו. לניו יורק הם כבר לא ישובו העונה (רויטרס)

 

גם ה-32 של כרמלו אנתוני לא סייעו לקבוצה, שהתחילה את הסדרה עם משחקים צמודים והרבה ציפיות, אבל סיימה אותה בצורה מאכזבת - בדיוק כמו העונה כולה. הניקס נתנו הכל וחזרו מפיגור 23 למינוס ארבע ברבע הרביעי (84:80), לא מעט בזכות הקהל ובעזרת הרבה לחימה שהתבטאה בעבירות טכניות שספגו כרמלו ואמארה.

 

כמה סלים גדולים של קווין גארנט, שהזכיר את ימיו הגדולים (26 ו-10), השתיקו את הקהל במדיסון סקוור גארדן. ראג'ון רונדו תרם 21 ו-12 אסיסטים, כשריי אלן וגלן דייויס קולעים 14 משלהם. אחרי שקטעה תשע עונות במאזן שלילי, ניו יורק תנסה להחתים בוודאי עוד סופרסטאר כדי להמשיך להשתפר. מבחינת בוסטון, זו הפעם הראשונה שסדרת פלייאוף מסתיימת עבורה בניצחון בסוויפ מאז 1992, קצת לפני שלארי בירד פרש.

 

אטלנטה - אורלנדו 85:88 (1:3)

הטורקי לא עשה את שלו. הידו טורקוגלו החריב לאורלנדו כל סיכוי לצאת מ'קוקה קולה טאון' עם ניצחון, אחרי שלשת שיוויון בלתי מוצלחת עם הבאזר, ערב רע נוסף של קליעות (2 מ-12), איבוד קריטי בדקה האחרונה ושמירה לקויה על ג'ו ג'ונסון, שתפר את כל עשר הנק' האחרונות של ההוקס במאני-טיים.


ג'ו ג'ונסון ממריא אל הסל של אורלנדו (AP)

 

טורקוגלו סיים עם שש נק' בלבד ולא ממש סייע לדווייט האוורד, ששוב דפק כרטיס (29 ו-17), אבל החטיא כמה זריקות עונשין קריטיות. העזרה לסופרמן הגיעה דווקא מכיוונו של גילברט ארינאס המחליף, שהזכיר את ימיו הגדולים עם 20 נק' והרבה מנהיגות. זה לא מספיק כשמולך משחקים שלושה כוכבים כמו ג'ונסון (20), אל הורפורד (14 ו-12) והסופר-סאב ג'מאל קרופורד (25).

 

המג'יק ניסו לשלוח את ג'ונסון לקו בתקווה שיחטיא וישאיר להם סיכוי לניצחון, אבל ג'יי ג'יי קלע ארבע רצופות שהכריעו את המשחק. ואם כבר עסקנו בימי בירד, אז קרופורד הפך לשחקן הספסל הראשון שקולע מעל 20 נק' בארבעת המשחקים הראשונים של סדרת פלייאוף מאז קווין מקהייל ב-1991. במשחק הבא שייערך באורלנדו, כבר יחזרו שני המושעים זאזה פאצ'וליה וג'ייסון ריצ'ארדסון.

 

ניו אורלינס - לייקרס 88:93 (2:2)

אף אחד לא ממש חשב שזה יקרה, אבל ההורנטס מצליחים להקשות על הלייקרס אחרי ניצחון גדול עם גיבור בלתי צפוי - ג'ארט ג'ק. במצב של 86:88, כששעון הזריקות כבר הורה על אפס והשעון הרגיל על תשע שניות, קלע ג'ק סל גדול שהבטיח מעשית את הניצחון. פאו גאסול עוד ניסה לעשות משהו, אבל קליעות עונשין של ג'ק סגרו את המשחק.


בראיינט בניו אורלינס. ערב בינוני לא הספיק לו (AP)

 

ג'ק סיים עם חמש נק' בלבד, אבל כל אחת מהן היתה חשובה. כריס פול, שקלע רק ארבע במחצית הראשונה, התאושש בשנייה, סיים עם 27, 13 ריב', 15 אס' וגם נתן פייט אדיר בשמירה על קובי בראיינט. טרבור אריזה (19) וקארל לאנדרי (16) תרמו גם הם לניצחון, אבל הסיפור כמו תמיד - שייך לקובי, שסובב את הקרסול שתי דקות לסיום.

 

קובי, שלא קלע אפילו נקודה במחצית הראשונה (הסתיימה ביתרון ארבע להורנטס), סיים עם שורה פחות טובה מזו של פול (17, 6 ו-8) באחוזים רעים (5 מ-18), אבל למרות הכאבים התעקש לחזור לשחק בזמן שנותר. רון ארטסט (16), גאסול (16) ואנדרו ביינום (11) ניסו לעזור, אבל ביום בינוני של למאר אודום (6) והספסל (18 בסך הכל), ניו אורלינס יכולה היתה לחגוג שוויון.

 


פורסם לראשונה 24/04/2011 23:12

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
כריס בוש ואלטון ברנד
צילום: AP
מומלצים