שתף קטע נבחר

ליל הפתעות: דאלאס ניצחו בל.א. אטלנטה בשיקגו

שני איבודי כדור והחטאה של קובי בראיינט, העניק למאבריקס 94:96 על הלייקרס בפתיחת חצי גמר המערב. נוביצקי (28) הצטיין. ההוקס ניצחו 95:103 בשיקגו ועלו ל-0:1 מפתיע בחצי גמר המזרח, הודות ל-34 נק' (5-5 מהשלוש) של ג'ו ג'ונסון. דריק רוז (24 נק') נקע את הקרסול שש שניות לסיום

אם במקרה שילמתם על שידורים מהאתר הרשמי של ה-NBA, הצלחתם לראות את אחד המשחקים הדרמטיים של הפלייאוף השנה, כשדאלאס הפתיעה את הלייקרס בלוס אנג'לס, עם 94:96 מותח בפתיחת חצי גמר המערב. אבל בגלל שב'ישראל הנאורה' לא משדרים את הליגה הטובה בעולם, כנראה שלא ראיתם.

 

 

ג'אמפ שוט של קובי בראיינט (36 נק') העלה את הלייקרס ליתרון שלוש, דקה לסיום. דירק נוביצקי (28) ענה עם סל משלו מהעבר השני, ואז החלה מסכת הטעויות של האלופה. בראיינט, שהיה נפלא בעיקר ברבע השני, מסר בצורה נוראית לדרק פישר. ג'ייסון קיד עט על הכדור ועבירה שנעשתה לאחר מכן על נוביצקי, איפשרה לג'רמינייטור לעלות את קבוצתו ליתרון ראשון מאז הרבע השני, 94:95.


איבדו את הראש. קיד חוטף לבראיינט את הכדור ואת המשחק (AFP)

 

התקפה לאחר מכן. הכדור אצל פאו גאסול שמנסה להעביר מקרוב לידיו של קובי, אבל שוב היה זה ג'ייסון קיד (7 נק' ו-11 אס') הוותיק שחטף את הכדור ונשלח אל קו כדי לקלוע אחת. לאלופה עוד היתה אפשרות לנצח את המשחק, אבל ניסיון השלשה של קובי בראיינט לא צלח, דאלאס עלתה ל-0:1 מפתיע בסדרה.

 

כולם אומרים שדאלאס שברירית, אבל הלילה היא הצליחה לחזור מפיגור 16 בחצי השני הודות לעזרה גדולה מהספסל של ג'ייסון טרי (15) ופג'ה סטויאקוביץ' (10). בצד השני, לקובי אמנם היה את פאו (15 ו-11 ריב') ואת למאר אודום (15 ו-12 ריב'), אבל לא הרבה יותר מזה. המשחק השני ייערך בלילה שבין רביעי לחמישי, יהיה חם. איך אתם תראו את המשחק?


פציעה טיפשית. דריק רוז יורד כאוב מהפרקט, לא רק בגלל ההפסד (AFP)

 

שיקגו בולס - אטלנטה הוקס 95:103

ג'י.איי.ג'ו. מעטים האמינו לפני פתיחת הפלייאוף שסדרת חצי גמר המזרח תפגיש בין שיקגו לאטלנטה ולא אורלנדו. עוד פחות מהם היו סבורים כי ההוקס יצליחו לנצח משחק בסדרה הזו. הבוקר (ג') כולם אוכלים את הכובע, כשהמדורגת חמישית במזרח ניצחה 95:103 את המדורגת ראשונה בליגה ועלתה ל-0:1 בסדרה.

 

ג'ו ג'ונסון, זה למעשה כל הסיפור. הגארד הנפלא של ההוקס, שידע כמה עליות וירידות במהלך העונה הסדירה, הראה לכולם מה הוא באמת שווה עם 34 נק', כולל 5-5 מהשלוש כשכמה מהן הגיעו בשלבים החשובים באמת, כשהבולס החלו לפתוח פער לקראת סיום הרבע השלישי. לצידו היה גם את ג'מאל קרופורד, ששוב עלה מהספסל כמו מלוע של תותח וסיים עם 22 נק'.


היה לוהט הלילה. ג'ו ג'ונסון (AFP)

 

לפני פתיחת המשחק קיבל מאמן הבולס, טום ת'יבודו, את תואר מאמן השנה ב-NBA, בעיקר הודות להגנה האדירה שהנחיל לקבוצתו במהלך העונה. אבל דווקא

 הפעם, להגנה שלו לא היה מענה לערב קליעה נפלאה של האורחים שעמד בסוף הערב על למעלה מ-51 אחוז מהשדה.

 

אבל בשיקגו ירצו בעיקר לשכוח את השניות האחרונות, אפילו יותר מההפסד. במהלך מיותר לחלוטין וכשהסיכוי לניצחון אבד, ביצע דריק רוז מהלך הגנתי טיפשי, שש שניות לסיום המשחק, ונקע שוב את קרסול שמאל הבעייתית. הפציעה כמובן השכיחה את 24 נק' ועשרת האסיסטים שחילק לחבריו. לואל דנג הוסיף 21, קרלוס בוזר סיים עם 14 ויואקים נואה עם 11, אבל זה לא הספיק.

 

  • הצטרפו לעמוד הבית של ynet ספורט בפייסבוק

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים