שתף קטע נבחר

פיל ג'קסון: "פשוט נתנו להם את המשחק"

מאמן הלייקרס נשמע מאוכזב לאחר ההפסד 96:94 לדאלאס בפתיחת סדרת חצי גמר המזרח: "בשלב מסוים הפסקנו לשחק". ריק קרלייל על ג'ייסון קיד שחטף פעמיים בסיום: "לא סתם נתנו לו לשמור על בראיינט"

"התחושה היא שנתנו להם את המשחק", כך נשמע הלילה פיל ג'קסון, מאמן הלייקרס, לאחר ההפסד הדרמטי של לוס אנג'לס בסטייפלס סנטר לדאלאס, 96:94 בפתיחת סדרת חצי גמר המערב.

 

 

"אני לא בטוח האם דאלאס היתה טובה יותר מאיתנו, אבל השחקנים הרגישו כאילו פשוט נתנו להם את המשחק. היינו צריכים להכריע את המשחק ברבע השלישי כשהיה לנו את ההפרש המשמעותי (16 נק'), אבל אז הפסקנו לשחק בהתקפה ובהגנה. זה הוציא מאיתנו הרבה אנרגיה והעניק להם אנרגיה מחודשת".


האיש שהוציא לבראיינט את הכדור מהיידים. ג'ייסון קיד (AP)

 

בין 36 הנק' של קובי בראיינט ל-28 של דירק נוביצקי, איש אחד בלט עם כמה מהלכי קלאץ' גדולים - ג'ייסון קיד - הרכז בן ה-38 ששתי חטיפות שלו

 בדקה האחרונה, סידרו למאבס 0:1. "ג'ייסון קיד הוא אחד מאלה שמסוגלים לשמור בצורה כזו נגד השחקנים המובילים", אמר מאמן הקבוצה, ריק קרלייל, "לא סתם נתנו לו לשמור על בראיינט במרבית שלבי המשחק".

 

קיד: "אפשר לומר שזה לא היה המשחק הכי טוב שלנו הערב, אבל מצאנו את הדרך כדי לנצח, זו השורה התחתונה בשלב הזה של השנה. לייקרס היו בעמדה הזו הרבה פעמים בעבר והם ידעו למצוא את הדרך כדי לנצח סדרות, לכן עדיין לא עשינו דבר".

 

"זו היתה סיומת רעה מאוד מבחינתנו", אמר פאו גאסול שתרם משחק סולידי של 15 נק' ו-11 ריב'. "היינו צריכים לנצח. אני מטיל ספק גדול בנוגע לשריקה ששרקו נגדי (עבירה ששלחה את נוביצקי לקו העונשין בכדי לעלות את דאלאס ליתרון). לא קיבלנו שריקות דומות בצד השני".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים