שתף קטע נבחר

פאלרמו רוצה את זהבי: "לא כל יום יש הצעה כזו"

קשר הפועל ת"א יהפוך לישראלי השני בתולדות ה-SERIE A? האיטלקים הגישו לו חוזה ארוך טווח, שחקן האדומים מתרגש: "זו קבוצה מצויינת. אחרי שאחשוב על הכל, אבחר בינה לבין ספורטינג"

ערן זהבי בדרך ל-SERIE A? עדיין מוקדם להכריז על כך רשמית, אבל ייתכן מאוד כי ב-24 שעות הקרובות, שחקנה המוכשר של הפועל תל אביב יהפוך לחבר בסגל של פאלרמו מהליגה האיטלקית. ההתקרבות בין זהבי לפאלרמו קרתה הערב (ד'), אחרי פגישה ארוכה בין אלי טביב, אחד מבעלי הפועל תל אביב, נציגו בהנהלה דורון אוסידון וסוכן השחקנים רונן קצב.

 

 

זהבי עצמו הצטרף לפגישה לקראת סיומה והאיטלקים, שהגישו הצעה בגובה 1.4 מיליון אירו, קיבלו תשובה מפתיעה מהאדומים: מחירו של זהבי הוא 2 מיליון אירו, תשיבו להצעה תוך 24 שעות. אגב, על פי החוזה שיש לשחקן בשורות האלופה, סעיף השחרור שלו עומד על מינימום מיליון אירו. 

  

ל-ynet נודע כי במהלך הפגישה האיטלקים הציעו לזהבי חוזה ארוך טווח, לשלוש עד חמש שנים. על פי ההצעה, בעונה הראשונה זהבי ירוויח חצי מיליון אירו, בעונה הבאה 600 אלף ובזו שאחריה 700 אלף.

 

השחקן הבהיר לנציגי פאלרמו כי אין בכוונתו להיכנס לדיון על סכומים עד שסוכנו, פיני זהבי, יגיע ארצה ויטפל בנושא. הסוכן אמור לנחות הלילה בארץ וייפגש עם הנציגים מאיטליה במהלך הלילה או ביום חמישי. קשר הפועל תל אביב אמר ל-ynet: "היתה פגישה טובה. כשהסוכן שלי יגיע לארץ הם ייכנסו לפרטים הקטנים והרציניים".


אוסידון וזהבי, היום בפגישה בין הצדדים (צילום: שי ארצי)

 

על האפשרות שיעבור לשחק בליגה האיטלקית, אמר זהבי: "פאלרמו מאוד רוצים אותי ולא סתם הם באו עד לפה. צריך עדיין לסכם את התנאים האישיים שלי ושל המועדון, רק אחרי זה נוכל להיות יותר חכמים. אם אני מתרגש? זו קבוצה מצוינת, לא כל יום מגיעה הצעה כזו ועוד מהליגה האיטלקית. יש לי שתי הצעות טובות, צריך לחשוב טוב טוב לפני שאבחר".

 

מוקדם יותר נדמה היה כי פיני זהבי לא מתלהב מהאופציה החדשה ומעדיף שהקשר ישחק בספורטינג ליסבון, שכבר הגישה הצעה רשמית להפועל ת"א.

 

הערכה: זהבי יעדיף את פאלרמו

על פי גורמים במועדון, זהבי יעדיף את נציגת הסרייה A על פני הפורטוגלים,

ואם בסופו של דבר גם יחתום בשורותיה, יהפוך לישראלי השני שמשחק בארץ המגף, אחרי שטל בנין עשה זאת בסוף שנות ה-90 עת ששיחק בברשיה.

 

חלוץ הקבוצה, איתי שכטר, שנעדר בחודשים האחרונים מהמגרשים לאחר שנותח בכתפו, צפוי לעבור ביום חמישי בדיקה נוספת אצל הרופא שניתח אותו. במידה שיוחלט כי השחקן החלים לגמרי מהפציעה, הוא עשוי להיכלל בסגל במשחקים האחרונים של הדאבליסטית.

 


פורסם לראשונה 04/05/2011 13:31

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ערן זהבי
צילום: אורן אהרוני
מומלצים