שתף קטע נבחר

שערי צדק: אם צעירה מתה מחיידק אלים

האישה, אמא לשלושה, הגיעה אמש לבית החולים שערי צדק כשהיא סובלת מחום וכאבים. תוך שעות ספורות התדרדר מצבה - והיא מתה מזיהום אלים. כיוון שעבדה כסייעת במעון יום שיקומי ניתן טיפול מונע לחמישים פעוטות שבאו עימה במגע

טרגדיה: בת 28, תושבת בית צפאפא שבירושלים ואמא לשלושה, מתה היום (ד') בבית החולים שערי צדק בעקבות מחלה זיהומית סוערת. ההערכה היא שהיא מתה לאחר שנדבקה בחיידק אלים מסוג מנינגוקוק, אך עדיין לא התקבלו תוצאות של בדיקת מעבדה.

 

 

האישה הגיעה אמש לבית החולים והתלוננה על כאבים בברך וחום. תוך שעות ספורות מצבה התדרדר במהירות, היא התלוננה על טשטוש ראייה ועל גופה הופיעו שטפי דם. מבית החולים שערי צדק נמסר כי האישה טופלה ביחידה לטיפול נמרץ, קיבלה טיפול אנטיביוטי וטיפול תומך, אך למרות מאמצי הרופאים היא מתה מזיהום. עדיין לא התקבלו תוצאות בדיקות מעבדה ולכן לא ברורה סיבת המוות המדויקת. כצעד מניעתי קיבלו אנשי הצוות שטיפלו בה בשערי צדק טיפול אנטיביוטי מונע.

 

האישה עבדה כסייעת במעון יום שיקומי ולכן ניתן טיפול מונע גם לחמישים תינוקות בני שנה עד שלוש המטופלים במעון וכן לאנשי הצוות בבית החולים השיקומי לילדים "אלין" בירושלים, שבמסגרתו פועל המעון. "ברגע שנודע לנו על המקרה, היינו בקשר עם לשכת הבריאות המחוזית בירושלים והוחלט לתת טיפול אנטיביוטי לילדים ולצוות", אמרה ד"ר מורית בארי, סמנכ"לית בית החולים "אלין". "כל התהליך נעשה תוך שעתיים וכל הילדים בבריאות טובה".

 

עוד סיפרה כי הילדים במעון הם כאלו שסובלים מליקויים התפתחותיים שונים. על העובדת שמתה אמרה: "זו עובדת יקרה ואהובה שתחסר לנו מאוד".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
בית החולים שערי צדק. מצבה של האישה התדרדר תוך שעות ספורות
צילום: גיל יוחנן
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים