שתף קטע נבחר

0:2 מדהים לדאלאס על הלייקרס, שיקגו ב-1:1

המאבס השיגו ניצחון חוץ שני (81:93) וסיבכו את סיכויי האלופה, ארטסט הורחק אחרי עבירה מכוערת. רוז קיבל את ה-MVP ועם 25 נק' סידר לבולס 73:86 ביתי מול אטלנטה

זמנים הם משתנים. אחרי ההדחה של סן אנטוניו ובעקבות המצב בו נמצאות בוסטון סלטיקס ולוס אנג'לס לייקרס (פיגור 2:0), נראה כי האימפריות אליהן התרגלנו בשנים האחרונות ב-NBA, מתחילות להתפרק. קובי בראיינט וחבורתו הפסידו 93:81 בבית ונפלו לפיגור 2:0 מול דאלאס, לפני שהסדרה עוברת טקסנה. שיקגו לעומתה, חזרה ל-1:1 אחרי 73:86 על אטלנטה.

 

 

ל.א. לייקרס - דאלאס 93:81 (0:2 למאבס)

קובי רצה טבעת נוספת בשביל הקרב האישי מול מייקל ג'ורדן, פיל ג'קסון רצה טבעת מספר 12 לפני הפרישה, אבל אחרי שהצהובים-סגולים הפסידו בפעם השנייה בבית, קשה להאמין שזה יקרה. אם אחרי המשחק הראשון היתה תחושה שדאלאס גנבה ניצחון, הפעם הסיפור היה שונה.


בראיינט מול קיד. שוב החטיא זריקות קריטיות (צילום: AFP)

 

המאבריקס הובילו 49:51 במחצית ולמעשה כמעט ולא נתנו ללייקרס לחזור למשחק. הגנה לוחצת ושליטה בריבאונד, הספיקו כדי לנטרל לגמרי את החבורה המקומית, שפשוט נראתה כבויה אחרי ההפסקה. עבירה מכוערת שביצע רון ארטסט על ג'יי ג'יי בראה 24 שניות לסיום, רק החמירה את המצב והזכירה את הימים השחורים של רון רון. ארטסט, שקלע 11 נקודות, נשלח לחדרי ההלבשה וככל הנראה יורחק על ידי הליגה למשחק הבא ואולי גם בזה שאחריו.

 

בראה (12 נק' ו-4 אס') היה אחד המצטיינים במחצית שניה אדירה של המאבס, שברחה להפרש דו-ספרתי ונהנתה מ-29 נקודות של הספסל. מה עם הספסל של הלייקרס? למאר אודום סבל מערב נוראי במיוחד (6 נק' ב-3 מ-12 מהשדה) לא רק עבורו, אלא עבור שחקני הספסל (12 נק' בסה"כ) והקבוצה כולה.


נוביצקי מול גאסול. המנהיג של דאלאס סיים עם 24 נק' (צילום: AFP)

  

דירק נוביצקי, שאמר לפני הסדרה ש'הכל פתוח', סיים עם 24 נקודות והרבה מנהיגות. בצד השני קלע גם בראיינט נקודה פחות מהגרמני, אבל החטיא הרבה זריקות קריטיות. אנדרו ביינום (18) ופאו גאסול (13) ניסו לסייע ללייקרס, שיצטרכו לחזור עכשיו מבור עמוק במיוחד לפני שהסדרה עוברת לדאלאס.

 

שיקגו - אטלנטה 73:86 (1:1)

דריק רוז קיבל את תואר ה-MVP לפני המשחק והוכיח שהכבוד מגיע לו. אחרי שקיבל מנוחה בעקבות עוד פציעה בקרסול שספג במשחק הקודם, הגיע רוז מפוקס יותר הפעם וסיים עם 25 נקודות במשחק ו-10 אסיסטים, במשחק שהזכיר גם מדוע תום ת'יבודו הוא מאמן השנה.


רוז מקבל מסטרן את תואר ה-MVP. אחרי זה הוא להטט על הפרקט (AFP)

 

שיקגו סיפקה הגנה גדולה ועצרה את אטלנטה על ממוצע של קצת יותר מ-18 נקודות לרבע. כמו רוז, גם ג'ואקים נואה (19 נק' ו-14 ריב') ולואל דנג (14 ו-12),

סגרו ערב של דאבל-דאבל. קרלוס בוזר שוב איכזב מבחינת כמות הנקודות (8), אבל לפחות הוריד 11 כדורים חוזרים.

 

ההוקס סבלו מיום קליעות נוראי של הקבוצה כולה. אל הורפורד למשל, סיים עם 6 נקודות בלבד עם 3 מ-12 מהשדה, ג'וש סמית' עם 13 ב-4 מ-14. רק ג'ף טיג (21 נק') וג'ו ג'ונסון (16) הראו ניצוצות של כדורסל. עכשיו הסדרה תעבור לאטלנטה, שעדיין לא הפסידה משחק בית בפלייאוף.

 


פורסם לראשונה 05/05/2011 07:02

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים