שתף קטע נבחר

על סף סוויפ: 0:3 לדאלאס על הלייקרס. רוז חגג

סלים גדולים של פג'ה סטויאקוביץ' החזירו את המאבס מפיגור 8 ברבע האחרון ל-92:98 ביתי. רוז שבר שיא אישי וקלע 44 ב-82:99 של שיקגו באטלנטה

שלום לאלופה? מי היה מאמין, אבל דאלאס נמצאת בדרכה הבטוחה לסוויפ על אלופת השנתיים האחרונות, לוס אנג'לס לייקרס. המאבס שוב הוכיחו אופי ברבע האחרון, בדרך ל-92:98 ו-0:3 בסדרה. דריק רוז סיפק הופעת ענק נוספת ב-82:99 באטלנטה, כשהוא שוב מוכיח שתואר ה-MVP מגיע לו.

 

 

דאלאס - ל.א. לייקרס 92:99

לא ברור מה עבר על האלופה ב-5 וחצי הדקות האחרונות, אחרי שהוביל בשמונה הפרש באחד המשחקים הצמודים שסיפק לנו הפלייאוף העונה. בפתיחת הרבע האחרון, היה זה דווקא הספסל בראשות שאנון בראון (10) וסטיב בלייק (5), שהוביל את הסגולים-צהובים ליתרון הגבוה ביותר של אחת הקבוצות במשחק.


יש להם סיבה טובה להיות שמחים. דאלאס (AP)

 

לא בטוח שזה קשור, אבל דווקא כשחזרו התותחים הכבדים לפארקט, עם קובי בראיינט ופאו גאסול, הצליחה גם דאלאס לחזור למשחק בזכות לא אחר מאשר פג'ה סטויאקוביץ'. הסרבי, שכבר היה בדרך לפרישה אחרי שתי עונות מבישות ופציעה שכמעט גמרה לו את הקריירה, צלף שתי שלשות קריטיות ונתן הגנה שסידרה יתרון 77:78 נדיר במחצית השניה.

 

משם דאלאס כבר לא עצרה. דירק נוביצקי סיים עם 32 נק', ג'ייסון טרי שוב היה ענק עם 23 וג'ייסון קיד עם 11, כשכל השלושה קוברים קליעות עונשין שסגרו את המשחק. סטויאקוביץ' קלע 3 שלשות וסיים עם 15 נקודות, שווה לכל הספסל של הלייקרס, שחסרו את רון ארטסט המושעה.


יסיים את הקריירה עם הפסד בסוויפ? פיל ג'קסון (AFP)

 

גאסול היה טוב לפרקים (12 ו-8 ריב'), כשלמאר אודום, שפתח במקום ארטסט, קלע 18. אנדרו ביינום היה המוציא העיקרי לפועל עם 21, במשחק בו ניסה בראיינט (18 ו-6 אסיסטים) לשתף את חבריו. הקבוצה מעיר המלאכים תנסה להציל מכבודה ביום ראשון בדאלאס, כשהיא בוודאי מודעת לעובדה ששום קבוצה בהיסטוריה לא חזרה עדיין מפיגור 3:0 בפלייאוף.

 

אטלנטה הוקס - שיקגו בולס 99:82

הפעם האחרונה בה אירחה אטלנטה משחק בחצי גמר אזורי, היתה ב-1997. גם אז זה היה מול שיקגו בולס, גם אז התוצאה היתה 1:1 וגם אז, היא התמודדה מול השחקן הטוב ביותר בליגה. רק שפעם קראו לו מייקל ג'ורדן, היום זהו דריק רוז.


הוא טוב וזה טוב שהוא טוב. דריק רוז במשחק חייו (AP)

 

הרכז הכל יכול של השוורים קלע שיא קריירה דווקא במשחק כה חשוב בפלייאוף, עם 44 ב-27-16 מהשדה והוביל כמעט לבדו את שיקגו ליתרון 1:2 בסדרה.

 17 נק' היו לו כבר ברבע הראשון, שזה יותר ממה שהיה למכבי ת"א או לריאל מדריד ברבע הראשון שלהם בחצי גמר הפיינל פור.

 

שאר החמישייה סבלה מיום חלש, אבל רוז לפחות קיבל עזרה מהספסל עם 13 נק' ו-11 ריב' של טאג' גיבסון, יחד עם 11 נק' של קייל קורבר. מנגד, כל החמישייה של אטלנטה קלעה בדאבל פיגרס, אבל הספסל? 14 נק' במצטבר! ג'ף טיג נכנס לנעליו של קירק היינריך הפצוע עם 21 נק', אבל לניצים זה פשוט לא הספיק מול ה-MVP של הליגה. מה שנקרא, בחירה מוצדקת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים