שתף קטע נבחר

אלישע לוי לשחקניו: "הפעם אסור להפסיד לנתניה"

שחקני מכבי חיפה עמדו שתי דקות דומייה לפני האימון, המאמן דרוך לקראת חצי גמר הגביע ביום רביעי: "לא יכולים לשמוח יותר מדי, נחגוג רק לאחר שנעמוד במטרות"

יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל הורגש היום (ב') גם במתקן האימונים של מכבי חיפה בכפר גלים. לפני העלייה לאימון עמדו שחקני מכבי חיפה שתי דקות דומייה במהלך הצפירה ורק לאחר מכן עלו לכר הדשא כדי להתכונן למשחק חצי גמר הגביע מול מכבי נתניה, שייערך ביום רביעי באצטדיון רמת גן (20:45).

 

 

כזכור, במפגש האחרון בין שתי הקבוצות לפני כשבועיים וחצי הייתה זו ידה של נתניה על העליונה, כשהפתיע את הירוקים בקריית אליעזר בניצחון 1:2. "נצטרך להגיע למשחק יותר מוכנים, הפעם אסור לנו להפסיד", הזהיר היום המאמן אלישע לוי את שחקניו.


שחקני מכבי חיפה עומדים בצפירה לפני האימון (צילום: אתר הקבוצה) 

 

לוי הוסיף: "אנחנו לא יכולים לשמוח יותר מדי, נוכל לחגוג רק לאחר שנעמוד במטרות. אני בטוח שהרבה קבוצות היו מוכנות להתחלף איתנו".

 

לקראת המשחק צפוי המאמן להמשיך ולתת קרדיט להרכב שניצח את הפועל תל אביב לפני שני מחזורים ואת מכבי תל אביב בשבת האחרונה. ולדימיר דבאלישווילי ותומר חמד, כאמור, יעלו בחוד. בקישור ישחקו סיידו יאיא, גוסטבו בוקולי, יניב קטן וליאור רפאלוב.

 

לגבי רפאלוב, בחיפה מעריכים כי למרות שהוא מחזיק בחוזה לעונה הבאה, הסיכוי שיישאר בקבוצה לא גבוה במיוחד. זאת בשל יכולתו הגבוהה. אחת הקבוצות שהביעו עניין בקשר המועמד לתואר כדורגלן העונה היא בולטון האנגלית.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קטן ורפאלוב
צילום: אתר מכבי חיפה
מומלצים