שתף קטע נבחר

שחר לשחקני חיפה: "אל תפסיקו את המנגינה"

הבעלים של הירוקים דירבן את שחקניו לפני חצי גמר הגביע מול מכבי נתניה (20:45, אצטדיון ר"ג): "מרוצה מהיכולת שלכם". דבאלשווילי וחמד בהרכב

מכבי חיפה אמנם נחשבת לקבלנית האליפויות הגדולה ביותר בכדורגל הישראלי בעשור האחרון, אך הגביע האחרון אותו הניפה היה לפני 13 שנים - ב-1998.

 

 

הערב (ד', 20:45, שידור ישיר בספורט 5) מצפה לירוקים משוכה לא פשוטה בדרך לגמר - מכבי נתניה, מי שרק לפני פחות מחודש ניצחה אותה בקריית אליעזר 1:2.


חמד מול דגני, במפגש שחיפה לא תרצה לזכור (צילום: חגי אהרון)

 

נתניה נחשבת לכבשה השחורה של חיפה בליגה, אך מה שיכול לעודד את החיפאים היא אולי הסטטיסטיקה מול היריבה הערב בחצי הגמר, מאזן העומד על 1:9 מוחץ לירוקים. אגב, הפעם האחרונה והיחידה בה זכתה חיפה בדאבל הייתה בשנת 1991, כשאז עמד על הקווים שלמה שרף.

 

הבעלים יעקב שחר, הגיע היום לארוחת הצהריים שקיימה הקבוצה במלון באזור המרכז, כחלק מההכנה למשחק. שחר אמר לשחקנים: "אני אוהב את היכולת שלכם עד עכשיו. רוצה שהמנגינה הזו לא תיפסק".


ימשיך לקבל קרדיט בהרכב. דבאלישווילי (צילום: אורן אהרוני)

 

הערב צפוי לוי להמשיך ולתת קרדיט להרכב שניצח את הפועל תל אביב ומכבי תל אביב בשני המחזורים האחרונים. ולדימיר דבאלישווילי ותומר חמד יפתחו בחוד, בקישור ישחקו סיידו יאיא, גוסטבו בוקולי, יניב קטן וליאור רפאלוב.

 

כ-15 אלף אוהדים ירוקים ילוו את הקבוצה לר"ג. האוהדים רכשו את כל הכרטיסים ליציעים 4 ו-6-10 בהם הם צפויים להתמקם. האוהדים הירוקים אף הבטיחו תצוגת עידוד מרשימה ביותר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים