שתף קטע נבחר

האולם נהרס חמישה ימים לפני החתונה

לילך ותומר הכירו דרך שתי חברות משותפות. הם זוג אופטימי ומאוהב, גם אם המסע שלהם אל החתונה היה מלא באירועים בלתי צפויים

לילך, בת 31, מנהלת חשבונות, ותומר, בן 35, חשמלאי מטוסים באל-על, שניהם מחולון, ציינו לפני שבועיים ארבע שנים להיכרותם ולאהבה שפורחת מאז. הם מהווים דוגמה חיה לכך שלפעמים קצת עזרה מחברים, וקצת אומץ ויוזמה, יכולים להוביל לאושר גדול.

 

 

לילך מספרת איך הכל התחיל: "הכרנו דרך שתי חברות משותפות. הוזמנתי ליום הולדת של חברה, ולאותו מפגש הצטרפה חברה שלה, שהיא מכרה של בעלי. אותה מכרה חיפשה לבעלי חברה, ופנתה למישהי אחרת שגם נכחה במפגש, אך זאת סירבה כי היתה גרושה ו'לא בקטע של אהבה'".

 

לילך החליטה לא להתבייש, וספק ברצינות ספק בצחוק פנתה למכרה: "אמרתי לה 'אם את בעניין שידוכים – אני פנויה', וכך היה. היא העבירה את מספר הפלאפון שלי לתומר, יחד עם תיאור ועוד פרטים ששאל, והוא יצר איתי קשר, לא לפני שפעמיים איבד את המספר שרשם".

 

לדייט ראשון יצאו לבית קפה בטיילת תל אביב, ולילך מתארת את הפגישה כנינוחה וכיפית. "השיחה זרמה והיתה אווירה של צחוקים. היה קליק, אבל הקשר נבנה בהדרגה". וכך, לאט אבל בבטחה, אחרי חצי שנה של חברות עברו לגור יחד בדירה ששכרו בחולון, וחודשיים אחר כך הגיעה הצעת הנישואים.


קודם כל חברים בנפש. תומר ולילך

 

תומר הזמין צימר ברמות ושכר את שירותיה של חברה שמארגנת ומפיקה הצעות נישואים. "בערב הראשון יצאנו למסעדה וכשחזרנו לצימר, חיכתה לי ההפתעה. כל הצימר קושט בבלונים לבנים ואדומים, נרות, שמפניה וגם משימות עבורי", משחזרת לילך.

 

ברקע התנגן 'הטעם של חיי' של לירן טל

בכניסה לילך נתבקשה לפוצץ בלון, שהוביל אותה למכתב אהבה, ומפתח ששלח אותה לחצר הצימר, שם חיכה שטיח אדום, שבשוליו מסודרים נרות ולפידים, ובסופו הונחה תיבה. "ברקע התנגן 'הטעם של חיי' של לירן טל, שלימים הפך להיות השיר שלנו. פתחתי את התיבה עם המפתח ובפנים היה שלט קטן", אומרת לילך ומסבירה שבשלב הזה ההתרגשות כבר עלתה על גדותיה.

 

"בזה כבר לא עמדתי וביקשתי מתומר להמשיך, ואז הוא כרע ברך, שלף את הטבעת המדהימה מהכיס ושאל את שאלת השאלות: 'התינשאי לי?' הנהנתי בראשי ואז הוא לחץ על השלט ובאותה שנייה הופעלו זיקוקים מדהימים. רק בלילה, כשחזרנו לתוך הצימר והג'קוזי תומר אמר לי בתמימות 'לא ענית לשאלה שלי, התינשאי לי?' מהלחץ וההתרגשות לא שמתי לב, ואז עניתי לו ש'ברור שכן!'"

 

בכל הנוגע לארגון החתונה, לא מדובר רק בהפקה, אלא גם ב"סרט לא קטן", לדברי לילך. הזוג סגר על גן אירועים אחד מראש, אבל חמישה חודשים לפני החתונה שמעו, דרך כלי התקשורת, שהמקום עומד בפני צו סגירה. "מיהרנו לקחת את כספנו וסגרנו בכפר טרומן. ההכנות היו כיפיות, נהנינו מאוד, הכל התבצע בזמן ועל מי מנוחות. זו הפקה של פעם בחיים, חייבים ליהנות ממנה!"

 

אבל הבלגן לא נגמר באולם אחד שנסגר. לילך מספרת: "חמישה ימים לפני החתונה, יום לאחר שחגגתי במסיבת רווקות מדהימה וכייפית, ב6:00 בבוקר בעלי מקבל טלפון מהמשטרה שהם מיישמים צו הריסה על האולם. כשקיבלתי את ההודעה ממנו הייתי בטוחה שאני בתוך חלום בלהות! מיהרנו להגיע באפיסת כוחות נפשיים לחזות במחזה המצמרר, שני דחפורים פשוט מוחקים את הגן".

 

בעזרתם חברים טובים ותמיכת המשפחה, הזוג מצא עצה: "התייעצנו עם הרב שהמליץ שנחפש אולם מהיום להיום, ולא נשנה את התאריך. דרך חברים הגענו לאולמי טרויה, התקבלנו בחיבוק חם ותמיכה, וארגנו חתונה מהסרטים", אומרת לילך ומוסיפה שכל ההכנות נעשו באותו ערב, מה שלא ממש איפשר ליהנות מהן, אבל בדיעבד הכל היה לטובה.

 

זוגיות שבנויה על הפכים בריאים


תומר ולילך עם הנסיכה שלהם, אוריאן

 

קצרי נשימה אך מרוצים, לילך ותומר התחתנו ב-11 בנובמבר 2008. "היתה לנו חתונה מדהימה, עם רב מזמר. נהנינו מאוד, הגיעו 500 איש והיו גם כאלו שהפתיעו, לשמחתנו הרבה!" נזכרת לילך. אחרי כן נרגעו בירח דבש רומנטי בפריז, "וכעשרה חודשים אחר כך נולדה הנסיכה אוריאן, היום בת שנה ושמונה חודשים, אוצר!"

 

על בילוי שעות הפנאי שלהם מספרת לילך: "לפני שהגיעה הנסיכה טיילנו בחו"ל כמה פעמים, מאז שנולדה הבילויים הפכו לרוב להיות משפחתיים, אנחנו מאוד נהנים לבלות איתה בקניון, בג'ימבורי, בפארק ובמפגשים עם חברים, אבל גם משקיעים בזוגיות ויוצאים לסטנדאפ, למסעדות, לספא ולחברים".

 

כשהיא נשאלת על הטוב שבקשר משיבה לילך: "הוא מתבסס על כבוד, אמון, הקשבה, הבנה ובעיקר חום ואהבה. אם משהו מהמרכיבים לא עובד כשורה אנחנו עוצרים הכל, מנסים להבין איפה היתה הטעות ולומדים לתקן".

 

לילך הכי אוהבת אצל תומר "את הרוגע והשלווה שהוא משדר". ותומר הכי אוהב בלילך "את האסרטיביות, והרצון תמיד לארגן וליזום". לילך מוסיפה: "בקטע הזה אנחנו ההפך הגמור, אני אנרגטית, ותומר אדיש ורגוע".

 

טיפ

של לילך ותומר לזוגות אחרים: "הבסיס לאהבה מורכב מכבוד, אמון, הקשבה והבנה, ויחד מרכיבים את האהבה! זיכרו תמיד שבן או בת הזוג שעומדים מולכם הם קודם כל חברים בנפש, החברים הטובים שלכם".

 

  • זוגות שסיפורם המלא ותמונותיהם יתפרסמו בערוץ יחסים יקבלו במתנה ספר רומנטי אישי בכיכובם, מתנת בני רן הוצאה לאור .

 


 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
איבד פעמיים את מספר הטלפון שלה. לילך ותומר
צילום: באדיבות "אפ סטודיו"
מלא הפתעות ומשימות
הכרויות
כתבו לנו
מומלצים