שתף קטע נבחר

חשד: חילק צעצועים לילדים ותקף אותם מינית

אשה התלוננה במשטרה כי החשוד, תושב פתח-תקווה, חילק צעצועים לילדים ואז ביצע בהם מעשים מגונים. החשוד בחקירתו: "חילקתי גולות ופוגים לילדים"

ניצל את תמימות הילדים ותקף מינית: תושב פתח-תקווה, בן 62, נעצר בסוף השבוע בחשד שפיתה ילדים באמצעות צעצועים ולאחר מכן ביצע בהם מעשים מגונים. החשוד נעצר בעקבות עירנות של אשה, שהעירה לו על מעשיו ודיווחה למשטרה. החשוד, שהורשע בעבר על עבירה דומה, הכחיש את המיוחס לו.

 

על פי החשד, האיש ירד מרכבו סמוך למקווה בעיר. הוא חילק צעצועים קטנים לילדים וילדות שעברו במקום. לאחר מכן הוא ביצע בהם מעשים מגונים וחיבק אותם.

 

בשלב מסוים הגיעה למקום אשה, שדרשה ממו לחדול ממעשיו. הוא איים להכות אותה וכשהודיעה לו כי היא מתכוונת להזעיק את המשטרה, הוא עזב את המקום.

 

בעקבות הארוע הגישה האשה תלונה במשטרה, שפתחה בחקירה. על סמך התיאור ופרטים נוספים שהעבירה האשה הוא נעצר ואז התברר כי יש לו עבר פלילי בעבירה דומה. בחקירתו הודה החשוד כי אכן היה במקום וחילק צעצועים לילדים, אך הכחיש

 שביצע מעשים מגונים בילדים. החשוד טען "הבאתי את הבן שלי למקווה וחכיתי לו בחוץ. במהלך ההמתנה ניקיתי את הרכב ומצאתי בתוכו גולות ופוגים וחילקתי אותם לילדים".

 

גורם במשטרה אמר כי האשה מכירה את הילדים ונתנה את פרטיהם. הם יוזמנו למסור עדות בפני חוקרת ילדים על מנת לעמוד מקרוב על המעשים שביצע בהם החשוד. "אנו מתייחסים לאירוע בחומרה. מדובר בחשוד שהורשע בביצוע עבירה דומה ואף תלוי נגדו מאסר על תנאי בר הפעלה. החשוד נעצר להמשך חקירה", אמר הגורם.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
פיתה בצעצועים. אילוסטרציה
צילום: shutterstock
מומלצים