שתף קטע נבחר

למה גברים מתלהבים מנשים על אופנועים?

מה גורם לנשים להתאהב בכלי דו גלגלי עד כדי כך שאפילו בהריון הן לא נפרדות ממנו? איזה הצעות מקבלות אורנה בנאי, מיקי חיימוביץ וגילי שם-טוב מגברים שמתפעלים מהן ומהאופנוע שלהן? ומה חושבים גדי סוקניק וסער שיינפיין על ההתלהבות הגברית מנשים רוכבות? כתבתנו עלתה על האופנוע כדי לברר

עלינו על האופנוע, הרכבנו קסדה ונסענו לברר עם שבע נשים שרוכבות על קטנוע או אופנוע, למה בעצם הן לא נפרדות מהכלי הדו גלגלי הזה ולמה לגברים תמיד יהיה מה להעיר על כך. לטובת המטרה גייסנו גם שני גברים חובבי אופנועים ועורך מגזין לגברים שניסו לעזור לנו להבין את הסוגיה.

 

 

אין קטנועיסטית שלא מכירה את ההערות של הסביבה על "הכלי שלה", כשהנפוצות ביותר הן: 'זה נורא מסוכן, את לא מפחדת?' וגם 'זה טמטום לנסוע על אופנוע!' או משהו שאני אישית מכירה מקרוב: 'את אמא תרדי מהאופנוע'. ומנגד יש כמובן גם הערות נלהבות שמדברות על אומץ וקוליות.

 

גילי שם-טוב, 17 שנה על האופנוע

שדרנית הספורט גילי שם טוב, שהיא גם אופנוענית ותיקה עם פז"ם של 17 שנה, מכנה זאת אהבה גדולה. "אין על ההרגשה של החופש והעצמאות, להרגיש את הכביש וגם לפעמים להרגיש את הלבד. עשיתי הפסקה גדולה בהיריון שלי ולאחר הלידה וזה היה לי חסר. רציתי לחזור למשהו שהוא רק שלי".  

 

שם-טוב נזכרה בדייט שלה עם דודי בלסר מלפני כמה שנים, שהסתיים בתאונה בה לבלסר נקרע הג'ינס והיא שברה את היד. "זה מה שקרה לי כשיצאתי עם גבר על אופנוע".


גברים מציעים לה חילופי זוגות. גילי שם-טוב (צילום: קרן נתנזון)

 

עושות הפסקה מהרכיבה בזמן ההריון

גם מגישת החדשות מיקי חיימוביץ והשחקניות אורנה בנאי ואורנה פיטוסי חוו את הפרידות הזמניות האלו כשהיו בהריונות עם הילדים ו/או טיפלו בתינוקות קטנים וכולן חזרו בסוף לכלים הדו-גלגליים שלהן לאחר תחושת מחסור קשה. "זה חזק מאיתנו", אומרת בנאי שרוכבת על אופנועים מגיל 16, "אין על הנוחות, במיוחד כשגרים בעיר. מצליחים לדחוס עוד שלוש פגישות ביום בעיר עם האופנוע. וחוץ מזה מדובר בחסכון אדיר וכיף – תחושה של חופש".  


הצורך באופנוע חזק ממנה. בנאי, 16 שנה על הכלי (צילום: ענת מוסברג)

 

על מי מיקי חיימוביץ בזבזה משכורת?

מיקי חיימוביץ', שמתניידת על קטנועים מגיל 20 ושאת המשכורת הראשונה שלה הוציאה על "ג'ילרו מצ'וקמק", כדבריה, רוצה שהזיכרון שילדיה ייקחו זה אותה מרכיבה אותם על הווספה האדומה למשחקים של הפועל תל אביב.

 

הדוגמנית חן יאני שמסתובבת על קטנוע מזה חמש שנים, ביחד עם הכלב שלה "קרישנה", ואף הספיקה לחטוף דו"ח על שיחה בסלולרי על האופנוע, מספרת שהיא מרגישה קצת כמו בסרט עם השיער שמתבדר לו ברוח.

 

השחקנית תמרה קליינגון, רק שנה וחצי על קטנוע, חלקה עימנו, במבוכה קלה, שהחליפה לא מזמן את הקטנוע הישן שלה בחדש, ומההתלהבות שהיא עם כלי חדש, גילתה לאחר קילומטר שהיא נוסעת בלי קסדה. "מהלחץ שאני בלי קסדה נתקעתי בעמוד. איזו פדיחה זו היתה. הופעתי באותו ערב בהצגה עם סימן כחול בראש".

 

אז מה יש לבנות שלנו לספר על הגברים, הערותיהם ולמה הם בכלל מעירים כל כך הרבה? היכנסו לווידאו.

 

עוד כתבות באתר לאשה

שקר החן והבל הוואן סייז. האם אשה שמנה ואשה רזה ייכנסו לאותה שמלה?

דפנה לוי לא משתתפת בחגיגה סביב מינוי אלופה ראשונה בצה"ל

וכל מה שחדש בתחום האופנה והסטייל - באתר לאשה

 


 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אשה ואופנועה. זהו את הסלבית מתחת לקסדה
צילום: רועי גזית
פתרון החידה מלמעלה. הרוכבת היא אורנה בנאי
צילום: רועי גזית
נשים עושות משהו גברי. מיקי חיימוביץ
צילום: רועי גזית
נשים וברזלים זה סקסי. סער שיינפיין
צילום: רועי גזית
דו גלגלי זריז ומשחרר. גדי סוקניק
צילום: מיכאל קרמר
גברים מדברים. יעל גולדמן
צילום: רועי גזית
אשה ברגליים פשוקות מגרה גברים. אורנה פיטוסי
צילום: רועי גזית
לאשה בפייסבוק
מומלצים