שתף קטע נבחר
צילום: דני זודקביץ'

"ההשראה מפורטיס לא נגמרת"

קוואמי קפץ לאולפן של קוטנר, אחד מגיבוריו המוזיקליים, כדי לספר על גיבור אחר, פורטיס, שהפיק את אלבומו. "אני חווה אותו כמאזין ומעריץ", גילה, וביצע את השיר "לא צריכה לשאול"

בימים אלה נמצאים איל "קוואמי" פרידמן ולהקתו החלבות בהופעות ברחבי הארץ, כשהם ממשיכים לנדוד בעקבות אלבומם האחרון, "זרים במאה ה-21". באחרונה הגיע קוואמי להתארח באולפן של אחד מגיבוריו, יואב קוטנר, ויחד עם הלהקה ביצע שירים רבים בתוכנית "מוזיקה היום" שבגלי צה"ל. אנחנו ממשיכים להביא לכם את הקטעים היפים מתוך האירוח וכאן תוכלו לצפות בביצוע של קוואמי והלהקה לשיר "לא צריכה לשאול".

 

את אלבומו של קוואמי הפיק לא אחר מאשר רמי פורטיס ובאולפן סיפר קוואמי על העבודה עם החלוץ המוזיקלי האהוב: "פורטיס עבד איתנו המון על דינמיקה ועבד איתי על השירה בצורה שעוד לא חוויתי", אמר, "הוא דאג לדעת על מה השירים, הוא הבין את הטקסטים והבין באיזה מצב נפשי הייתי ובא לקראת זה. הוא דאג שלא אשכח למה כתבתי את השירים ומאיפה הם הגיעו. למרות שאלה דברים שרוב המבצעים מעדיפים שלא להרגיש כל כך רע כמו שהרגישו כשכתבו את השיר.

 

"אני חווה את פורטיס כל הזמן, כמאזין ומעריץ וכאדם שהולך להופעות שלו. כמות ההשראה שהוא נותן היא פשוט בלתי נדלית. זה לא נגמר", אמר קוואמי, כשאיתו הנגנים רון בונקר בגיטרה, נמרוד טלמון בקלידים, איליה שנברגר בבס, חגי שלזינגר בתופים וג'וניור ג'ונס על הפטיפונים.

 

קוואמי יופיע מחר (ה') בגרינפאב שבקיבוץ ניר-עם וב-25 במאי ישתתף בערב המחווה לבוב דילן שייערך באוזןבר בתל-אביב.

 

  • צפו בכל הביצועים והרגעים מהאולפן של קוטנר
  • התוכנית "מוזיקה היום" משודרת בימי א' ב-15:00 בגלי צה"ל

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קוואמי. זה שיודע לשאול
צילום: עומר שורץ
לאתר ההטבות
מומלצים