שתף קטע נבחר

הראל החזיר את הצ'ק, טביב מאיים בתביעה

למרות שטביב הצהיר כי הוא הבעלים של הפועל ת"א ואף על פי שהעביר את הכספים הנדרשים בהליך הבמבי, מוני הראל החזיר את הצ'ק של שותפו לשעבר: "אלי לא פעל בהתאם להסכם". טביב בתגובה: "טענות הזויות ומופרכות, מוני גורם נזק למועדון"

ביום שני האחרון הכריז אלי טביב כי מעתה ואילך הוא הבעלים היחיד של הפועל תל אביב. אתמול הוא אף העביר את הצ'ק על סך שישה מיליון שקל, שקבע רשמית כי הוא האיש החזק במועדון האדום. חשבתם שנגמר? טעיתם.

 

 

"אלי טביב לא השלים את רכישת הפועל ת"א, היות ולא פעל על פי הסכם הבמבי ובניגוד לו", כך נמסר בהודעה מנציגו של מוני הראל, עו"ד ישראל עוזיאל.  "התשלום היה מותנה ולא בוצע בהתאם להסכם, כך שלא מדובר בהסכם מיידי. לפיכך, החזיר מוני הראל לידי אלי טביב את הצ'ק והודיע לו שההודעה על רצונו לרכוש את המניות בקבוצה בטלה ומבוטלת.


מישהו מוכן לשים סוף לסיפור הזה? מוני הראל ואלי טביב (צילום: יועד כהן)

 

מוני הראל דורש שההצעה שלו לרכישת המניות בהפועל ת"א תהא תקפה ומחייבת, וכי הוא מבקש להשלים לאלתר ובאופן מיידי את הליך העברת המניות אליו בתשלום מיידי".

 

בסביבתו של מוני הראל טוענים כי כל המהלכים של טביב בתקופה האחרונה היו לשם משיכת זמן בלבד ותו לא וכי כעת נראה כי הסיפור יגיע בסופו של דבר לביהמ"ש.

 

תגובתו של אלי טביב נמסרה על ידי נציגו בהנהלה, דורון אוסידון: "טענותיו של מוני הראל הזויות ומופרכות. אלי טביב קיבל את הצעתו של הראל, ביצע והשלים את עסקת הרכישה של הפועל ת"א בהתאם להוראות ההסכם, וכבר אתמול העביר את כל סכום הרכישה בצ'ק בנקאי לעורך דינו של הראל.


"הראל ממציא טענות חסרות שחר". אלי טביב (צילום: אלי אלגרט)

 

אותן ההתניות עליהן מלין הראל, אינן אלא דרישה על פי חוק לקבלת אישור ההתאחדות לכדורגל בדבר העברת המניות, ואישור בסיסי כמו בכל עסקת מניות, כי מניותיו של הראל אינן מעקלות.

 

לצערו של טביב, הראל התחרט על שהחליט להפעיל את מנגנון הבמבי ולפיכך ממציא עתה טענות חסרות שחר, במטרה להשיב את הגלגל לאחור. זאת תוך

 שהוא גורם במודע ובכוונה תחילה נזקים חמורים למועדון הפועל תל אביב, מתוך העדפה ברורה של האינטרסים האישיים שלו על פני אלה של הקבוצה שהוא מתיימר לאהוד. טביב והמועדון מתכוונים לתבוע את הראל בגין כל הנזקים שייגרמו להם בעקבות צעדיו".

 

בינתיים, החל למעשה טביב בהכנות קראת העונה הבאה, במטרה לחזק את הקבוצה. חוזה רשמי הוצע למחמוד עבאס, חלוצה של הפועל אשקלון שנחשב לאחת מתגליות העונה החולפת בליגת העל. כעת, נוכח בעיות ההנהלה החוזרות והנשנות בהפועל, יש להניח שעסקה זו עשויה 'לחכות בצד'.

 

  • רוצים לזכות בכרטיסים לגמר גביע המדינה?

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים