שתף קטע נבחר

מכבי פתח תקווה - מכבי תל אביב 0:0

פתח תקווה הצליחה לקטוע את רצף ההפסדים שלה (4), ואילו תל אביב לא שיחזרה את היכולת מהמשחק נגד בית"ר ירושלים. בסיום, 0:0 מאכזב

מכבי פתח תקווה לחוצה מאוד, לאחר ארבעה הפסדים רצופים, הגיעה למפגש עם מכבי תל אביב. לעומת זאת, חניכיו של לוין ציפו להמשך היכולת הטובה, שהובילה אותם לניצחון הגדול על בית"ר ירושלים. בסופו של דבר, 0:0 מאכזב, כשתל אביב אמנם טובה יותר, אבל דווקא הפתח תקוואים יצאו מרוצים עם נקודה ראשונה בשנת 2001.
פתיחת המשחק הייתה אגרסיבית ועצבנית מצד שתי הקבוצות, ואלון יפת נאלץ להוציא את הכרטיס הצהוב למליחי ופרטיאלי מפתח תקווה, ולנימני ודגו מתל אביב. לקראת סיום המחצית השתחרר מעט המשחק. מכבי תל אביב יזמה והגיעה לכמה מצבים, אולם הרשת שמאחורי גולן מלול, סירבה להזדעזע.
במחצית השנייה יצאה מכבי תל אביב בסערה מחדר ההלבשה, והחלה להפעיל לחץ כבד על שערו של מלול. טל בנין ונימני פתחו את המחצית היטב, אולם הגנת פתח תקווה לא נכנעה, ועם הזמן ידעו המארחים גם לצאת למתפרצות מסוכנות, אך גם הם לא מצאו את הרשת.

נתוני חברת I.Q:

פתח תקווה קיבלה שישה כרטיסים צהובים, והשחקן שעשה הכי הרבה עבירות במגרש, הוא דווקא הקשר צחי שמריהו.
בניסיונות לשער, היה לתל אביב יתרון מזערי. נימני וחבריו בעטו 12 בעיטות לכיוון שערו של גולן מלול, בעוד פתח תקווה בעטה רק 10 בעיטות.


לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ארכיון ידיעות אחרונות
מזרחי. קטע את רצף ההפסדים
ארכיון ידיעות אחרונות
מומלצים