שתף קטע נבחר

מיק ג'אגר מודיע: הקמתי סופר גרופ

ג'אגר חובר לדייב סטיוארט מה"יורית'מיקס", דמיאן מארלי וג'וס סטון ללהקה ששמה "Super Heavy", כל זאת במקביל לעבודתו השוטפת של ג'אגר עם ה"רולינג סטונז"

מיק ג'אגר הפתיע בסוף השבוע האחרון את עולם המוזיקה, כשהציג את החברים בלהקתו החדשה. זמר "הרולינג סטונס" האגדית סיפר לכלי התקשורת בבריטניה על הרכב חדש שבקרוב יחל בפעילות, במקביל לעבודתו של ג'אגר עם הסטונס.

 

הלהקה תכלול את ג'אגר, את חצי הצמד "יורית'מיקס", דייב סטיוארט, זמר הרגאיי דמיאן מארלי, בנו של בוב מארלי, והזמרת הבריטית הצעירה ג'וס סטון. ללהקה החדשה יקראו "Super Heavy" והיא כבר החלה בחזרות בשבועות האחרונים בלוס אנג'לס.

 

לאתר NME הבריטי סיפר ג'אגר על איגוד החברים המפתיע: "ארבעתנו נפגשנו וחשבנו להיכנס לאולפן ולזרוק כמה רעיונות בשביל לראות מה יקרה, אם יהיה לנו כיף. לא ידענו איזו מוזיקה נעשה יחד, אבל ידענו שנוכל לעשות כיף ולצחוק כי כולנו מחוברים אחד לשני".

 

למגזין "רולינג סטון" סיפר ג'אגר: "זה פרויקט שונה מכל מה שהייתי מעורב בו עד היום. המוזיקה מגוונת וכוללת סגנונות מרגאיי, דרך בלדות ועד למוזיקה הודית". על פי הדיווחים, כרגע לא נראה שהלהקה מתכננת סיבוב הופעות, אך בחודשים הקרובים צפוים להתפרסם השירים הראשונים.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ג'אגר. "כולנו מחוברים אחד לשני"
צילום: איי אף פי
לאתר ההטבות
מומלצים