שתף קטע נבחר

שטראוס-קאהן המצרי: 'תקף מינית חדרנית במלון'

מחמוד עבד אל-סלאם עומר, יו"ר לשעבר של אחד הבנקים הגדולים במצרים, נעצר באשמה שכלא חדרנית במלון יוקרה בניו יורק ו"נגע בה בצורה לא הולמת". "החדרנית נקראה להביא נייר טואלט לחדרו של איש העסקים ולא הורשתה לצאת ממנו"

דומיניק שטראוס-קאהן לא לבד: איש עסקים מצרי שעמד בעבר בראש אחד הבנקים הגדולים של מצרים נעצר הלילה (יום ג') באשמה שתקף מינית חדרנית בבית מלון במנהטן. כך מסרה משטרת ניו יורק. התקיפה המינית לכאורה אירעה שבועות ספורים לאחר שיו"ר קרן המטבע הבינלאומית נעצר באישום דומה בארצות הברית. 

 

 

לפי משטרת ניו יורק, איש העסקים, מחמוד עבד אל-סלאם עומר בן ה-74, נאשם שתקף מינית חדרנית במלון "פייר" היוקרתי, הנמצא בסמוך לסנטרל פארק והשדרה החמישית באפר איסט סייד.  


מקרה תקיפה נוסף במלון יוקרה בניו יורק. מלון "פייר" (צילום: AP)

 

"תלונת החדרנית מהימנה ביותר"

עוד נמסר מהמשטרה כי שלשום נקראה החדרנית לחדרו של עומר כדי להביא נייר טואלט. ובזמן שהיא נכנסה לחדרו של איש העסקים המצרי, הוא כפה עליה להישאר בחדרו, לא הניח לה לצאת ונגע בה "בצורה לא הולמת".

המקרה דווח למשטרה המקומית יממה לאחר שהתרחש.

 

מקור משטרתי סיפר ל"ניו יורק דיילי ניוז" כי לאחר שעומר נעל את חדרו, הוא תפס את החדרנית בת ה-44 בשדיה ומישש את גופה. לדבריו, ברגע שאיש העסקים המצרי הניח לה, החדרנית - שעובדת בבית המלון כשנה - נמלטה מהמקום.

 

עומר עמד בעבר בראש "בנק אלכסנדריה" המצרי וכיום הוא מנהל בכיר בחברה מזרח תיכונית גדולה שמייצרת מלח.

 

פול בראון, דובר משטרת ניו יורק, אמר שבלשים שחקרו את המתלוננת מצאו כי דבריה מהימנים ביותר. בשעה זו עצור עומר במשטרת ניו יורק ועדיין לא נמסר מיהו עורך הדין שמייצג אותו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
"דברי המתלוננת מהימנים ביותר". עומר, הנאשם בתקיפה מינית
לא לבד. שטראוס-קאהן
צילום: רויטרס
מומלצים