שתף קטע נבחר

חלק ממנוף קרס בפ"ת: "בנס ילדים לא נפגעו"

המנוף שהתמוטט פגע בבניין בשכונת אם המושבות, אך איש לא נפגע. הדיירים סיפרו שלאחרונה נרשם אירוע דומה

לא כל יום נופלים דברים מהשמיים, בוודאי לא מנופים כבדי משקל, אבל בשכונת אם המושבות בפתח-תקווה - איך נאמר - כבר כמעט רגילים לזה. אחרי שלאחרונה כבר היו עדים לנפילה של פלטה מבניין שנמצא בבנייה, ועוד מנוף קרס לתוך דירת גן, היום (ד') הגיעה הפעם השלישית. 


המנוף שנפל בשכונת אם המושבות (צילום: רותי שני)

 

חלק ממנוף ענק שהוצב לצורך עבודות בניין של חברת גינדי החזקות התמוטט היום בצהריים ברחוב רפאל איתן בשכונה, ופגע בבניין סמוך. למרבה המזל איש לא נפגע, ושוטרים ממשטרת פתח-תקווה הוזעקו למקום, ופתחו בחקירה. גם חוקרי תאונות עבודה ממשרד התמ"ת מעורבים בחקירה.

 

בסרטון הווידאו הבא: מנוף גבהים שכמעט קרס היום ברחוב ביאליק ברמת-גן. גם שם זה נגמר בלא פגע

"המזל הוא שזה קרה חצי שעה לפני שהילדים חוזרים ברגל בדרך הזו", אמרה רותי שני, שמתגוררת בבניין שנפגע. "גם

מכוניות יכלו להימחץ. אני נוסעת שם כל יום". לדבריה, "חיים פה על נסים. מה היה קורה אם המנוף היה נופל על ילד?".

 

לדברי שני, בפעם שעברה הזמינו הדיירים את הקבלן ונזפו בו, אך הפעם אין בכוונתם לעבור על העניין בשתיקה. "אנחנו רותחים ומתכוונים לתבוע. הבניין קיבל מכה קשה מאוד".

 

חברת גינדי החזקות מסרה בתגובה כי היא "בנתה ובונה פרויקטים רבים ומקפידה לעבוד עם הקבלנים הטובים בארץ, בהתאם לתקנים הנדרשים על פי חוק תוך השגחה והקפדה על נהלים ותקנות בטיחות. עם כל קריאה אנו מקפידים לפעול באופן מיידי לפתרון הבעיה ונפעל כך גם בעתיד.

 

"אנחנו דואגים שחברת מליבו, הקבלן המבצע שלנו, יפעל מיידית בעניין ויבצע תחקיר. מה שחשוב הוא שהמקרה הסתיים בשלום ושכולם שלמים ובריאים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
זירת הקריסה. "שמעתי בום שחבל על הזמן"
צילום: רותי שני
מומלצים