שתף קטע נבחר

בניון: "כבר היינו חייבים לנצח ועשינו את העבודה"

נבחרת ישראל סיימה את מחנה האימונים באוסטריה ותמריא מחר ללטביה. הקפטן מאמין על סמך המשחקים הקודמים שהוא וחבריו יעמדו במשימה. אלמוג כהן נטש את האימון אך יהיה כשיר

נבחרת ישראל סיימה הערב (ד') את מחנה האימונים באוסטריה ומחר בצהריים תמריא ללטביה, לקראת המשחק מול הנבחרת המקומית שיתקיים בשבת בריגה (19:30, שידור ישיר בערוץ 10 וברשת ב') במוקדמות יורו 2012.

 

 

היום תירגל המאמן לואיס פרננדז מספר אפשרויות להרכב שיעלה בשבת, ונראה כי גם מחר באימון שייערך באצטדיון 'ארקדיה' יתרגל הצרפתי מספר אופציות.


ליאור רפאלוב, גל אלברמן ורמי גרשון (באדיבות אתר ההתאחדות לכדורגל)

 

שניות של חרדה עברו על אנשי הנבחרת כשאלמוג כהן נטש את האימון מספר דקות לפני סיומו. קשר נירנברג התלונן על כאבים בקרסול לאחר שלדבריו סובב

אותו במהלך האימון, אולם הוא יהיה כשיר למשחק בשבת.

 

הקפטן הישראלי, יוסי בניון, אמר לאתר ההתאחדות לכדורגל: "תמיד כיף גדול להיות בנבחרת. חזרתי מפציעה לא פשוטה ולא קלה, ושיחקתי קצת נגד גיאורגיה. כולנו מודעים לחשיבות המשחק נגד לטביה, גם בשני המשחקים בארץ ידענו שאנחנו חייבים לנצח ועשינו את העבודה".

 

בניון הוסיף: "אנחנו עובדים קשה כדי להגיע מוכנים ואני מאמין שאפשר לנצח בלטביה. כולם מבינים את חשיבות המטרה, אנחנו עובדים קשה והאימונים ברמה גבוהה. כולם מרוכזים במשחק בשבת ומקווים לעשות את העבודה". 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
זיו באימון הנבחרת
צילום: באדיבות אתר ההתאחדות לכדורגל
מומלצים