שתף קטע נבחר

צילום: אלי אלגרט

פרננדז: "הרכבנו את הנבחרת הכי תחרותית"

מיד עם הגיעו ללטביה, לקראת המשחק במוקדמות היורו (ש', 19:30), סיכם מאמנה של ישראל את מחנה האימונים באוסטריה: "עבדנו קשה כדי לגבש את השחקנים"

נבחרת ישראל סיימה היום (ה') את חמשת ימי מחנה האימונים באוסטריה, שהיוו הכנה לקראת המשחק מול לטביה בשבת הקרובה (19:30, ישיר בערוץ 10) במסגרת מוקדמות יורו 2012.

 

 

הכחולים לבנים המריאו הבוקר מאוסטריה ללטביה, כשיחד איתם הגיע גם עומר דמארי, למרות שלא ייקח חלק במשחק בשל המתיחה הצידית ברצועת הרגל. הפציעה מנעה מחלוץ מכבי פתח תקווה לקחת חלק באימוני הנבחרת והוא לא יוכל לשחק בשבת.


יוסי בניון. הקפטן וחבריו הגיעו ללטביה (באדיבות אתר ההתאחדות)

 

החניכים של לואיס פרננדז נחתו אחר הצהריים בריגה וכבר הספיקו לצאת לאימון ראשון באצטדיון 'ארקדיה'. המשחק עצמו ייערך באצטדיון 'סקונטו' בעיר. לפני האימון קיים פרננדז מסיבת עיתונאים ואמר: "לטביה היא נבחרת ממושמעת מאוד, במשחק הקודם היה לנו קשה מאוד מולה. מצפה לנו משחק לא קל מול נבחרת חזקה".

 

על מחנה האימונים באוסטריה: "עבדנו השבוע בצורה קשה וטובה, עשינו זאת כדי להרכיב נבחרת טובה, יצירתית ומאוזנת. התחלנו בהכנות עוד בארץ לפני מספר שבועות עם השחקנים שסיימו את הליגה. לאט לאט הוספנו עוד שחקנים, עבדנו גם ספציפית עם שחקנים וגם בצורה קולקטיבית עם כל הנבחרת כדי לגבש את הנבחרת הכי מאומנת ותחרותית".

 

נראה כי פרננדז מתלבט בעיקר באיוש חוד ההתקפה של הנבחרת, כשתומר חמד ובן שהר מתחרים על התפקיד. נראה כי חלוצה של האלופה יהיה זה שיפתח בהרכב. אלמוג כהן נטש אתמול את האימון בשל כאבים, אך הוא צפוי לפתוח בהרכב בשבת אם ישלים הערב אימון מלא. הקפטן יוסי בניון צפוי לפתוח לראשונה ב-11 מאז הפציעה, יחד עם ליאור רפאלוב. את עמדות הבלמים צפויים לאייש דקל קינן וטל בן חיים.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לואיס פרננדז
צילום: באדיבות אתר ההתאחדות לכדורגל
מומלצים