שתף קטע נבחר

נשאר בצהוב: דייויד בלו ממשיך במכבי ת"א

הפורוורד, שהתלבט אם להישאר במועדון, חתם לעונה שלישית ברציפות ושישית בסה"כ אצל האלופה. בלאט: "יפה לראות שלשחקנים שלנו יש מחוייבות. אנו בונים על בלו להמשך הדרך"

במכבי ת"א ממשיכים לנסות ולשמר את בסיס השחקנים מהעונה החולפת. אחרי שג'רמי פארגו האריך את חוזהו וצ'אק אידסון הודיע על עזיבה, התברר היום (ו') היכן ישחק דייויד בלו בעונה הבאה. ובכן, הפורוורד (30) יישאר במדים הצהובים-כחולים, לאחר שחתם במועדון לעונה אחת עם אופציה לשנתיים נוספות.

 

 

כזכור, בלו שסיים את חוזהו העונה, התלבט האם להמשיך לעונה נוספת במכבי בעיקר בשל השתתפותם של הצהובים בליגה האדריאטית. בסופו של דבר, החליט להישאר באלופה הישראלית לעונה שלישית ברציפות ושישית בסך הכל במועדון.


בלו עם צלחת האליפות. מה יש לו לחפש במקום אחר? (אלי אלגרט)

 

בעונה החולפת העמיד בלו ממוצעים של 8.9 נקודות ו-3.1 ריבאונדים ב-23 דקות למשחק ביורוליג, בעוד שבליגת לוטו קלע 10.5 נקודות למשחק, ב-64.4 אחוז מהשדה (47 אחוז מחוץ לקשת).

 

מאמן מכבי ת"א דיויד בלאט, בירך על ההתמה ואמר: "אני מאוד שמח שהסתדרו כל העניינים עם בלו ושהוא חתם על החוזה - זה חשוב מאוד לשימור הסגל שלנו. יפה לראות שיש לשחקנים שלנו מחוייבות.

 

בלו שחקן יוצא מן הכלל, הוא היה חלק בלתי נפרד מכל ההישגים שלנו בעונה האחרונה, ואנו בונים עליו גם בהמשך הדרך. איתו ויחד עם שאר השחקנים החתומים ועם אלה שעוד יצטרפו, נוכל להעמיד קבוצה חזקה שתציג כדורסל טוב מאוד".


דריק שארפ. ימשיך במועדון, עדיין לא ידוע האם כשחקן פעיל (יועד כהן)

 

מעבר לבלו, במועדון הצהוב יודיעו בקרוב גם על עתידו של הקפטן דריק שארפ, שצפוי לפרוש הקיץ ממשחק פעיל ולקבל תפקיד כלשהו בקבוצה.

 

במקביל, במכבי ת"א ממשיכים בחיפושים אחר מחליף לאידסון, שהודיע מוקדם יותר השבוע כי לא ימשיך לעונה שלישית בהיכל נוקיה. אידסון טרם חתם במקום אחר, אולם מחזיק בהצעה של כ-3 מיליון אירו לשנתיים בקבוצה ספרדית בכירה.

 

יחד עם זאת, במכבי עדיין מקווים שיצליחו לשכנעו להישאר במדים הצהובים, אך כאמור הצוות המקצועי לא ביזבז זמן וכבר החל לחפש לו מחליף.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים