שתף קטע נבחר

פיפ"א חוקרת את תבוסת ארגנטינה לניגריה

הימורים חריגים בסמוך לסיום המשחק ופנדל מפוקפק לארגנטינה הביאו את התאחדות הכדורגל העולמית לפתוח בחקירה. בעל חברת הימורים: "בדקה ה-86 החל טירוף של הימורים"

שוב הימורים משפיעים על תוצאות משחקים בינלאומיים? בחודשים האחרונים נחשפו מספר פרשיות, בהן הוטו על פי החשד משחקי ידידות בין נבחרות ברחבי העולם על ידי שוחד שהוענק לשופטים.

 

 

פיפ"א הודיעה היום (ש') כי גם המפגש שהתקיים ביום רביעי האחרון בין ניגריה לארגנטינה (1:4 לניגריה) נכנס לרשימה השחורה. בהודעה שהוציאה התאחדות העולמית נכתב: "אנחנו יכולים לאשר שהמשחק בין נבחרות ניגריה לארגנטינה נמצא תחת חקירה בנוגע לכשירותו".

 

צפו באירועים מהמשחק. האם הכל כאן מכור מראש? 

 

החשדות נסובו בעיקר סביב בעיטת העונשין מ-11 מטרים שהוענקה לדרום אמריקנים בדקה ה-98, הרבה מעבר לתוספת הזמן עליה הכריז השופט.

הפנדל הוענק לארגנטינה אחרי שהשופט ראה נגיעת יד ברחבה, אולם שידורים חוזרים הוכיחו כי הכדור פגע בכלל ברגלו של המגן הניגרי.

 

מה שעורר את חשדם של אנשי פיפ"א הם ההימורים הרבים שהצטברו בסוכניות ההימורים בסביבות הדקה ה-86 על שער חמישי שיובקע במשחק. "כבר בפתיחת המשחק היתה תנועה מטורפת של הימורים שנכנסו", אמר מת'יו בנהאם, בעליה של אחת מחברות ההימורים, "בסביבות הדקה ה-86 זה כבר נהפך לטירוף עם ההימורים על השער החמישי שיובקע".

 

בנהאם הוסיף: "היה ברור שישנה תנועה חדה בכיוון של שער נוסף במשחק, למרות שהיחס היה 4.50. קשה לדעת בדיוק את הסכומים שמעורבים בהימורים הללו, אפשר רק להניח שמדובר במאות אלפי ליש"ט, אולי אפילו מעבר למיליון". יצוין כי גם השער השני של ניגריה הובקע בפנדל מפוקפק, שהותיר את שחקני ארגנטינה די בהלם.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ניגריה מול ארגנטינה
צילום: AP
מומלצים