שתף קטע נבחר

'פרשת ורמוט-שכטר': ניסיון לפשרה בדקה ה-90

אחרי שהשניים הגישו בקשה לבוררות נגד הפועל ת"א, סוכנם רונן קצב אמור להיפגש עם אלי טביב במטרה לפתור את הסוגייה ולאפשר לשחקנים לעבור לקייזרסלאוטרן. מחמוד עבאס הציב אולטימטום לאדומים: החתימו אותי עד יום ג'

תפנית בעלילה? מהרגע בו שחקני הפועל תל אביב, גילי ורמוט ואיתי שכטר, הגישו היום (ב') בקשה לבוררות נגד המועדון בשל אי שחרורם לגרמניה, מנסים הצדדים להגיע לפשרה שתאפשר לצמד השחקנים לעבור באופן מיידי לקייזרסלאוטרן.

 

 

הצדדים מנסים לקיים עוד הלילה פגישה בין אלי טביב לסוכנם של השניים, רונן קצב, במטרה שהבעלים יסכים לבצע את העסקה. מחנה מוני הראל לא מתנגד לעסקה ואף קובי סידי, נציגו בהנהלה, שוחח בנושא עם קצב על מנת לסייע בסוגייה. גורמים מצד שני המחנות מקווים כי העסקה תושלם בסופו של דבר עד יום שלישי וצמד השחקנים אכן יוכל יעבור לגרמניה.


רונן קצב. יסדיר ברגע האחרון את העברת שחקניו לגרמניה? (דרור עינב)

 

מוקדם יותר ביום שני, כאמור, ספגה הפועל תל אביב מהלומה נוספת בדמותה של בקשת בוררות שהוגשה על ידי שני שחקניה, ורמוט ושכטר.

 

השניים קבלו על כך שמחזיקת גביע המדינה אינה משחררת אותם לקייזרסלאוטרן מהבונדסליגה, לאחר שכבר סיכמו שם את תנאיהם. הסיבה? בעקבות המאבק שיש בין טביב והראל, העסקה תקועה והם אינם מקבלים שחרור, כאשר סלע המחלוקת הוא לגבי המחיר.

 

לוורמוט יש סעיף שחרור בחוזה על סך 750 אלף אירו, לטובת יציאה לקבוצה באירופה. לעומתו, לשכטר אין סעיף שחרור. תג המחיר על סך 2.5 מיליון אירו שיש על שכטר נקבע על ידי הראל וסוכנו רונן קצב, בהתאם לחוזה שנחתם עימו. לפיכך, טוענים השניים כי האדומים מחוייבים לתת להם לצאת לגרמניה בהתאם להסכמים. 


ורמוט ושכטר עם חולות קייזרסלאוטרן (צילום: דרור עינב)

 

צמד השחקנים הסבירו את הפנייה לבוררות ואמרו: "בצער רב ובחוסר ברירה אנחנו נאלצים לפנות לערכאות משפטיות על מנת לקבל את השחרור מהקבוצה שהיתה לנו כבית. כואב לנו שאחרי כל ההישגים שהגענו עם המועדון, והיינו גורם משמעותי בהם, והישגים שהכניסו גם סכומים משמעותיים לקבוצה, אנחנו זוכים ליחס משפיל בחזרה. אנו רואים את ההנהלה אחראית לכל נזק שיגרמו לנו מקצועית או כלכלית עקב התנהלות זו".

 

עו"ד יוסי גייר, שהגיש את התביעה, אמר ל-ynet: "אם לא היינו מגישים את התביעה, אז העניינים היו ממשיכים להיות תקועים. עכשיו סוף סוף יקרה מה שכולם מסכימים שצריך לקרות ולא קרה עד עכשיו".

 

הסיפור התחיל כבר באמצע השבוע שעבר, אז פורסם לראשונה ב-ynet כי שכטר חושש שהבעלים ימנעו ממנו לצאת לגרמניה. בסוף השבוע פנו שכטר ו-ורמוט, לדירקטור המועדון, קובי סידי, שמונה על ידי הראל, שיעזור להם בסוגיה, אך ללא הצלחה.

 

מחמוד עבאס יחכה להפועל ת"א עד יום שלישי

בנושא אחר, נציגו של הקשר מחמוד עבאס, שעימו מתקיים משא ומתן על צירופו לשורות האדומים, הציב לאנשי הקבוצה אולטימטום ולפיו: אם עד ליום שלישי הנהלת הקבוצה לא תקבל החלטה סופית לגבי החתמתו של הקשר, הוא יפנה לקבוצות אחרות שמתעניינות בשרותיו.

  


פורסם לראשונה 06/06/2011 14:12

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גילי ורמוט
צילום: אלי אלגרט
מומלצים