שתף קטע נבחר

עוד תלונה נגד פליט ריאליטי: "ביצע מעשי סדום"

צעירה התלוננה כי מכרהּ שהשתתף בתוכנית מציאות, תקף אותה מינית במהלך פגישה. הוא עוכב לחקירה בחשד לתקיפה בלבד, ושוחרר מבלי שעומת עם המתלוננת. "המעשים המיניים נעשו בהסכמה", טוענים במשטרה. פרקליט הצעירה: "לא ניתן להפריד בין השניים". החשוד: היא רוצה לנקום בי

פחות משבוע לאחר מעצרו של כוכב ריאליטי בחשד לעבירות מין חמורות, פתחה משטרת מחוז תל אביב בחקירה נגד פליט נוסף של תוכנית מציאות. הצעיר עוכב לחקירה בשבוע שעבר בעקבות תלונתה של צעירה שדיווחה כי ביצע בה מעשי סדום, אך הפעם מתעקשים במשטרה: "המעשים המיניים נעשו בהסכמה, מדובר בתקיפה".

 

 

בתלונה שהגישה מיקי (שם בדוי) עוד בחודש שעבר, סיפרה כי הכירה את החשוד עוד לפני שנתיים, ובאחרונה הקשר ביניהם חודש והצעיר החל לחזר אחריה. "הוא השתמש בלשון חלקלקה והצליח להפיל אותי בפח", סיפרה ל-ynet.

 

לדברי מיקי, התקיפה אירעה בדייט הראשון שקבעו. "תכננו לשבת באיזה מקום, אך באזור שבו אני גרה אין הרבה בתי קפה ופאבים, והוא אמר לי 'בואי לאזור שלי, שם יש מקומות בילוי'. קבענו להיפגש בדיזנגוף סנטר. הגעתי לשם והוא שלח לי הודעה ושאל איפה אני. אמרתי לו שאני כבר מגיעה והוא אמר לי שהוא יצא מהמקלחת ומתארגן, ושאני אעלה בינתיים. אמרתי לו שאין לי בעיה לחכות לו מתחת לבית, ושייקח את הזמן, אך הוא ניסה לשכנע אותי: 'מה את ילדה קטנה, פולנייה? לא זורמת?' הוא התעקש שאבוא. בסוף עליתי".

 

כשנכנסה לדירתו, מצאה מיקי את חברה לא לבוש ולא מוכן ליציאה. "אמרתי לו 'אתה מתלבש?' ואז הוא החל לנשק אותי. בהתחלה נענתי, אבל מיד עצרתי את זה ואמרתי לו 'בוא נלך'". אולם ניסיונה של מיקי לרסן את הצעיר כשל: "הוא החל לדחוף אותי לכיוון המיטה, לנשק אותי ובשלב מסוים הוא סטר לי. אמרתי לו 'אתה מכאיב לי' והוא אמר לי 'תסתמי את הפה' ושוב החל לנשק אותי".

 

מעדותה של מיקי עולה כי החשוד נעשה יותר ויותר תוקפני: "הוא משך לי בשיער ונשך לי את השפתיים, ואז סטר לי עוד פעמיים. הוא נהיה עוד יותר אגרסיבי, אני התנגדתי, והוא ביצע בי עבירות מין קשות ותוך כדי דיבר אלי בגסות. לא האמנתי שהוא מסוגל להתנהג ככה". הוסיפה, "בכל זאת, לא מדובר במישהו שאני לא מכירה, הכרנו כבר שנתיים קודם לכן. אני לא איזה גרופית מתלהבת, אני עדיין בהלם מההשפלה".

 

"החשדות חמורים, המשטרה לא חוקרת"

כבר למחרת המקרה, פנתה מיקי למרכז לנפגעות תקיפה מינית, וכעבר שבוע אזרה אומץ להתלונן במשטרה. השוטרים פתחו בחקירה, אולם עיכבו את הצעיר לחקירה רק בשבוע שעבר. בין השניים לא נערך עימות, והוא שוחרר בתנאים מגבילים ונדרש להתרחק מהמתלוננת. מדוברות מחוז תל אביב נמסר עוד כי "לאחר שנגבו עדויות מהצעירה הוחלט להאשימו בגין תקיפה ולא מעשה מגונה. מהחקירה עלה כי הנושא המיני היה בהסכמה".

 

אולם המתלוננת ובא כוחה טוענים כי מדובר באוזלת יד מצד המשטרה. "מדובר בחשדות לעבירות חמורות ביותר, והמשטרה מנהלת את החקירה בתיק זה בצורה רשלנית", טען פרקליטהּ, עו"ד גל וולף. "היא אינה חוקרת עדים שהבחינו במצבה הנפשי הקשה של המתלוננת מיד לאחר האירוע, וחמור מכך, היא אף החליטה באופן תמוה וחריג לא לערוך עימות בין המתלוננת לחשוד".

 

לטענת עורך הדין, "תגובתה של המשטרה, לפיה מחד קיימות ראיות לכאורה להפעלת אלימות מצד החשוד כלפי המתלוננת, ומאידך קיים קושי ראייתי להוכחת עבירות המין - אינה עולה בקנה אחד עם תלונתה החמורה של המתלוננת. ברור כי מדובר במסכת עובדתית אחת, ולא ניתן להפריד בין עבירות האלימות לעבירות המין הקשות המיוחסות לכאורה לחשוד", הוא הדגיש. "תפקידה של משטרת ישראל הוא לחקור בצורה רצינית ומעמיקה, ולא לגלות אוזלת יד בכל הקשור לטיפול בחשדות כה חמורים".

 

פליט הריאליטי החשוד מסר בתגובה: "הרקע היה חשד לתקיפה סתמית, לא היה שום פן מיני בחקירה. מדובר במישהי שיצאתי איתה פעם אחת. ככל הנראה היא לא עניינה אותי יותר - ומדובר פה בנקמה אישית".

 

Read this article in English

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אילוסטרציה
צילום: הרצל יוסף
עו"ד גל וולף. "התיק מנוהל בצורה רשלנית"
מומלצים