שתף קטע נבחר

מכבי חיפה: קטן ודוידוביץ' יזומנו לשיחת פיוס

קפטן האלופה ינחת בארץ מחר, ואמור להיות נוכח בפגישה במשרדו של יעקב שחר, אליה יגיע גם השוער שהעביר עליו ביקורת. במועדון לא מתכוונים לשחרר את רפאלוב

שוער מכבי חיפה, ניר דוידוביץ', ששב השבוע מחופשה בתאילנד, והקפטן יניב קטן שיעשה זאת מחר (א') בבוקר, יזומנו בשבוע הקרוב למשרדו של הנשיא יעקב שחר על מנת ליישר את ההדורים ביניהם.

 

 

כזכור, בראיון שהעניק השוער הוא הביע את זעמו על כך שהקפטן לא קרא לו לבמה בעת הנפת צלחת האליפות לאחר המשחק מול הפועל קריית שמונה (0:2 לחיפה).


מתכוון להילחם על מקומו בהרכב, ניר דוידוביץ' (צילום: אלי אלגרט) 

 

מי שעוד צפוי להגיע בימים הקרובים למשרדו של נשיא המועדון הוא הקשר, ליאור רפאלוב. שחקן העונה המחזיק בחיפה חוזה לעונה נוספת וגם במספר הצעות מחו"ל, יבקש הבהרות לגבי עתידו.

 

שחר הצהיר לפני כשלושה שבועות כי רפאלוב לא ישוחרר בשום מחיר לחו"ל. השחקן עצמו הביע לא פעם את רצונו להתקדם ויבקש הבהרות לגבי מצבו.


תומר חמד כבר בדרך לשדה התעופה, רפאלוב רוצה גם (צילום: דרור עינב) 

 

בחיפה הסבירו כי אין כוונה לשחרר את הקשר המצטיין, מאחר שבמועדון זקוקים לו הן בזירה האירופית והן בליגה, ולא נראה כי קיים שחקן פנוי אחר שיוכל למלא את מקומו אם יעזוב. עד כה לא נתקבלה כל הצעה במשרדי מכבי חיפה עבור אף שחקן, כולל רפאלוב.

 

בשבוע הקרוב צפויה התפתחות בעניין החתמת שחקני חיזוק. חיפה תגביר את המאמצים לצרף חלוץ ישראלי. בעקבות עזיבתו הצפויה של תומר חמד לגלאזגו ריינג'רס וחתימתו של עדן בן בסט בברסט הצרפתית, יפנו את מירב המאמצים לצרף את וויאם עמאשה מהפועל קריית שמונה ועומר דמארי ממכבי פתח תקווה.

 

בנוסף, חיפה תפנה שוב לבית"ר ירושלים בניסיון לרכוש ממנה את השוער אריאל הרוש. דוידוביץ', המחזיק בחוזה לעונה נוספת, כבר הבהיר כי אינו מתכוון לעזוב את קבוצתו וייאבק על מקומו בהרכב מול כל שוער שיגיע.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים