שתף קטע נבחר

דדיה שר לזכר הרוגות הפיצוץ בנתניה

בעיצומן של הקלטות התבשרו איציק דדיה וחבריו על מותן של שלוש הנערות באסון הגז בנתניה. כעבור שעה נולד השיר לזכרן

שיר לזכרן: ביום שישי האחרון היה הזמר הדתי-מזרחי, איציק דדיה, בעיצומן של הקלטות לקראת אלבומו, כאשר דניאל בן סמיאן, מנהל האולפן, קיבל שיחת טלפון שבישרה על מותה של רבקה דוראי (18) בפיצוץ הגז בנתניה.

 

 

בן סמיאן, ידיד קרוב של משפחת דוראי, התקשה להמשיך לתפקד. "עצרנו את ההקלטות", מספר דדיה, "ואווירה של עצבות השתלטה על האולפן. אביה של רבקה היה זמר בעצמו, ועבד עם דניאל שנים ארוכות. ניגשנו, המלחין אלי כהן ואנוכי, לפסנתר, וכמו מאליו נכתב השיר 'ממעמקים' – לזכרן של שלוש הנערות שנהרגו. המילים והמנגינה פשוט יצאו לנו".

   

כעת מתכוון דדיה לכלול את השיר החדש באלבום שבדרך, "כשיר תפילה לכולם, עם הקדשה מיוחדת לזכרה

של רבקה דוראי".

 

דדיה התייחס למקרה גם בבלוג שלו, שם כתב: "לא תכננתי לכתוב לכם היום, אבל הבלוג הזה הוא כמו מבזק חדשות בשעה הלא יעודה של החדשות, ולצערנו זה קורה רק בזמנים קשים... ואין לנו שעה קשה יותר מהשעה הזו... כל שנותר לי זה לקחת דף ועט ולנסות להעביר את הכאב מליבי אל הדף… לגשת אל הפסנתר ולנסות להוציא צליל נוגה מליבי אל מוחי ומשם אל הקלידים..."

 

דוראי וחברותיה רבקה מסיהיד (17) וסטייסי ברוק (17) ז"ל, נהרגו כשישבו על ספסל, לא רחוק ממקום הפיצוץ בנתניה. רב חב"ד בעיר סיפר כי השלוש היו בדרכן לחלק נרות שבת. רבקה דוראי הובאה למנוחות אתמול (יום א') בצהריים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
"השיר נכתב מעצמו". דדיה
צילום: תומר יקותיאלי
רבקה דוראי ז"ל
מומלצים