שתף קטע נבחר

דיווח: או.ג'יי סימפסון התוודה בפני אופרה וינפרי

צהובון אמריקני דיווח כי אגדת הספורט, שזוכה ב-1995 מרצח אשתו ומאהבה, הודה בפני מפיקי תוכניתה של אופרה וינפרי כי דקר את השניים למוות ועשה זאת מהגנה עצמית. וינפרי ניסתה במשך שנה לשכנע אותו לחזור על הדברים מול המצלמות

16 שנה אחרי שזוכה באחד המשפטים המתוקשרים בהיסטוריה האמריקנית, פרשת או.ג'יי סימפסון עולה שוב מהאוב: הצהובון האמריקני "נשיונל אינקוויירר" דיווח אמש (יום ד') כי כוכב הפוטבול לשעבר הודה בפני מפיקי תוכניתה של אופרה וינפרי כי דקר למוות את אשתו ניקול בראון סימפסון, ואת מאהבה רונלד גולדמן, וטען כי עשה זאת מתוך הגנה עצמית.

  

גורם המקורב למגעים שקיימה הפקת התוכנית עם סימפסון סיפר כי וינפרי הייתה בקשר עם כוכב הספורט האגדי לאורך השנה האחרונה וניסתה לשכנע אותו להתראיין. "הוא תמיד היה מעריץ גדול שלה, אבל במשך זמן רב הוא סירב להודות בפומבי במעשיו או לפרט מה קרה", אמר הגורם.

  

על-פי הדיווח, לאחרונה שוב יצר סימפסון קשר עם וינפרי. "הוא אמר למפיק: 'תגידו לאופרה שכן, עשיתי את זה. הרגתי את ניקול אך זה היה הגנה עצמית. היא הניפה לעברי סכין והייתי חייב להתגונן'", ציטט הגורם את הדברים. לדברי סימפסון, הוא נקלע לוויכוח עם ניקול עוד קודם לכן, כשאכלה עם ילדיהם במסעדה. "לא אהבתי את הדרך שהיא התנהגה אלי לפני הילדים. לא אהבתי שהיא מביאה גברים הביתה ושוכבת איתם כשהילדים בבית. הלכתי לשם כדי להגיד לה מה אני חושב", המשיך הגורם לצטט את סימפסון.

 

"לפני שהבנתי מה קורה לקחתי את הסכין שניקול החזיקה והתחלתי לדקור אותה. דקרתי אותה שוב ושוב עד שמתה. נדהמתי מעוצמת הזעם שבו הייתי נתון. הרגתי את האשה שאהבתי כל-כך הרבה זמן", צוטט סימפסון בכתבה. לדבריו, זמן קצר לאחר מכן הגיע גולדמן לבית וגם אותו הוא דקר מתוך הגנה עצמית. עוד אמר הגורם כי וינפרי ניסתה במשך זמן רב לשכנע את סימפסון לחזור על וידויו בראיון מיוחד מהכלא, בו הוא מרצה כיום 9 שנות מאסר בגין שוד וחטיפה שביצע בשנת 2008 - אך ללא הצלחה.

 

סימפסון זוכה באוקטובר 1995 בתום אחד המשפטים המתוקשרים בהיסטוריה, למרות מספר רב של ראיות נגדו ולמרות שנמלט מהמקום במכונית ונתפס אחרי מרדף משטרתי. הוא כפר לאורך כל המשפט בטענה שרצח את השניים. לפי "עקרון הסיכון הכפול" הנהוג בארה"ב, דבריו כעת אינם יכולים לשמש כראיה נגדו משום שלפי החוק אסור לערוך משפט חוזר על העבירה שממנה זוכה מואשם.

 

חשוב להדגיש כי נשיונל אינקוויירר הוא צהובון שכבר פרסם בעבר ידיעות סנסציוניות אך אמינותו שנויה במחלוקת. אחת החשיפות הבולטות שלו שלימים התבררה כמדויקת, היתה שערוריית הרומן שניהל הסנאטור ג'ון אדוארדס בזמן שאשתו התמודדה עם מחלת הסרטן. אדוארדס הודה באוגוסט 2008 אחרי שהצהובון פרסם כי פלגשו ילדה לו בת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
"הכול היה מהגנה עצמית". סימפסון
צילום: AP
עבדה על הראיון במשך שנה. וינפרי
צילום : רויטרס
מומלצים