שתף קטע נבחר

שוברי קופות: האופטימום של הרובוטריקים

הסרט השלישי מסדרת הרובוטריקים שומר על המסורת עם פתיחה נאה של 97 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון שלו בבתי הקולנוע. "לארי קראון", עם הנקס ורוברטס, במקום הרביעי

האמריקנים אוהבים מכוניות - זה ידוע. ועכשיו, כשמחירי הדלק עולים, יש ודאי יותר ויותר אנשים שמביאים את חיבתם המכאנית לידי סיפוק דרך מסך הקולנוע. אולי זו הסיבה שאת שני המקומות הראשונים בטבלת שוברי הקופות השבוע מנכסים סרטי מכוניות תבוניות: "רובוטריקים 3", שנמצא בפסגה, ו"מכוניות 2", שהחזיק בה עד עתה וירד למקום השני.

 

 

 

למרות אכזבות רבים מהמבקרים, "רובוטריקים 3" של מייקל ביי ממשיך במסורת הרווחית של הפרנצ'ייז וגרף, על פי ההערכות, בסוף השבוע האחרון כ-97 מיליון דולר - סכום יפה מאוד (אם כי נמוך בעשרה מיליון דולר מן הסרט השני בסדרה לפני שנתיים) שמעיד על רווחים עתידיים יפים, גם ביחס להשקעה העצומה בהפקת הסרט, שמוערכת בכ-195 מיליון דולר.

 

על פי הנתונים בבתי הקולנוע, ביום הראשון ליציאתו, הניב "רובוטריקים 3" 37 מיליון דולר - יותר מ"מכוניות 2" של פיקסאר, שהסתפק בשבוע השני ב-23.5 מיליון דולר. 

 

במקום השלישי ממשיכה לצעוד הקומדיה הפרובוקטיבית "מורה רעה" בכיכובם של קמרון דיאז וג'סטין טימברלייק, עם 13.5 מיליון דולר, ומאחוריה "לארי קראון" בכיכובם של טום הנקס וג'וליה רוברטס -

קומדיה רומנטית נוספת שהניבה 13 מיליון דולר בשבוע הראשון לצאתה. "מונטה קרלו", בכיכובן של סלינה גומז ולייטון מיסטר נכנסה למקום החמישי, עם 8 מיליון דולר.

 

"סופר 8" של ג'יי.ג'יי. אברמס, שיפתח ביום חמישי הקרוב את פסטיבל הסרטים בירושלים, ממשיך לעשות חיל בארצות הברית והוא מדורג במקום השישי, עם 6.7 מיליון דולר, כשאחריו "גרין לנטרן", שמתקשה להמשיך ולעוף וירד ל-6 מיליון דולר בלבד השבוע.

 

את העשירייה הראשונה סוגרים "מר פופר והפינגווינים", בכיכובו של ג'ים קרי (4.7 מיליון דולר) שבמקום השמיני, "מסיבת רווקות" (3.2 מיליון דולר) שבמקום התשיעי ו"אקס-מן: התחלה" (2.7 מיליון דולר) שבמקום העשירי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שיה לבוף, כוכב רובוטריקים
לאתר ההטבות
מומלצים