שתף קטע נבחר

"החדרנית רצתה תשלום, שטראוס-קאהן סרב"

לאחר שטענו כי המתלוננת על יו"ר קרן המטבע עבדה כזונה, סיפרו מקורבים להגנה כי האשה פעלה מתוך נקמה בגבר שלא שילם על שירותי המין שהעניקה לו ונהג בה בזלזול. "היא ידעה שהוא עשיר, עמיתיה אמרו לה שהוא מכרה זהב"

אנס או סרבן תשלום? מקורות המקורבים להגנה במשפטו של יו"ר קרן המטבע הבינלאומי לשעבר, דומיניק שטראוס-קאהן, ממשיכים לתקוף את גרסתה של החדרנית שהתלוננה כי ניסה לאנוס אותה וסיפרו היום (יום א') ל"ניו יורק פוסט" כי התלונה היא נקמה של האשה בשטראוס-קאהן, שלטענתם סרב בגסות לשלם לה לאחר שביצעה בו מין אוראלי.

 

לדברי המקורות ובניגוד לעדות החדרנית במלון "סופיטל" במנהטן, היא היתה מודעת לזהותו של שטראוס-קאהן, ואף נכנסה לסוויטה שלו מתוך רצון לקיים יחסי מין עם הבנקאי-פוליטיקאי הצרפתי המפורסם וליהנות מתמורה כלכלית נאותה. מקור סיפר לצהובון כי תצלומו של שטראוס-קאהן היה תלוי בתאה של החדרנית כדי שתוכל לזהותו.

 

"היא ידעה שהוא איש עשיר ושהוא ישלם לה. העמיתים שלה לעבודה אמרו לה שמדובר במכרה זהב", סיפר מקור המעורה בחקירת ההגנה לעיתון.

 

החדרנית בת ה-32 ביצעה מין אוראלי באורח. כשסיימה, היא ציפתה לכסף, אך על פי המקור הגבר בן ה-62 סרב לשלם ועשה זאת בצורה גסה ומזלזלת. הוא הפנה אליה את גבו והחל להתלבש מתוך כוונה לעזוב את המלון בדרך לנמל התעופה קנדי, שם נעצר בסופו של דבר, כשהוא על המטוס לפריז. "היא נשארה בחדראיתו לפחות עוד תשע דקות", תיאר מקור של העיתון.

 

התביעה חושדת שההתנהגות המשפילה הזו היא שעוררה את חמתה של האשה, והיא החליטה לנקום.

 

אחרי ששטראוס-קאהן עזב את המלון בחופזה, התלוננה החדרנית במשטרה וטענה שהוא רדף אחריה בסוויטה, נעל את דלת הכניסה, גרר אותה למיטה ואילץ אותה לבצע בו מין אוראלי. היא האשימה כי ניסה להסיר את גרבוניה ולאנוס אותה וסיפרה שאינה יודעת מיהו האיש. ה"ניו יורק פוסט" פרסם אתמול מפי מקור המקורב להגנה כי החדרנית נהגה לקיים יחסי מין עם אורחי המלון תמורת תשלום.

 

סקר בצרפת: 49% בעד שטראוס-קאהן בפוליטיקה

שטראוס-קאהן שוחרר ממעצר בית ביום שישי, לאחר שהתובעים הודו כי עולים סימני שאלה בנוגע לאמינותה של המתלוננת. העיתון "ניו-יורק טיימס" דיווח באותו יום מפי גורמים ברשויות אכיפת החוק בארה"ב, כי בבקשת המקלט של האשה, מהגרת מגיניאה, נמצאו בעיות וכן נמצאו קשרים אפשריים שלה לפעולות עברייניות, כולל סחר בסמים והלבנת הון.

 

המקורות גם סיפרו כי יום לאחר פגישתה עם שטראוס-קאהן ערכה האשה ערכה שיחת טלפון עם גבר שנמצא במאסר, וכי בשיחה זו דנה עמו בתועלת שעשויה לצמוח מהגשת התלונה. השיחה, לפי הדיווח, הוקלטה, והגבר נמנה עם כמה אנשים שהפקידו כספים בחשבונה של האשה בשנתיים האחרונות.

 

ואילו עורך דינה של האשה שב וטען בסוף השבוע כי היא דוברת אמת וכי נפצעה באיבר מינה במהלך התקיפה האלימה של שטראוס-קאהן. התיק טרם נסגר ודרכונו של שטראוס-קאהן טרם הושב לו, שכן החקירה בנושא לא הסתיימה. "החקירה נמשכת. ייתכן שהיא תוביל לביטול האישום, ייתכן שלא", אמר גורם בחקירה.

 

נראה כי בצרפת יש המחכים בקוצר רוח לסגירת התיק נגד שטראוס-קאהן. מסקר שפרסם היום העיתון "לה-פריזיאן" עולה כי 60 אחוזים מהמצביעים הנוטים לשמאל מעוניינים שהבנקאי הבכיר ישוב לפוליטיקה, במידה שהתיק נגדו ייסגר. בקרב האוכלוסיה הכללית נמצא כי 49 אחוזים מאלף הנשאלים חפצים בשובו לחיים הפוליטיים, בעוד 45 אחוזים מתנגדים לכך.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שטראוס-קאהן ורעייתו אן סינקלייר ביציאה מבית המשפט
צילום: AP
"לה משוחרר". עיתון המבשר על שחרורו של יו"ר קרן המטבע לשעבר
צילום: רויטרס
מומלצים