שתף קטע נבחר

נטוויז'ן תכננה להעלות מחירים וחזרה בה

החברה הודיעה באתר האינטרנט שלה כי תעלה ב-21 ביולי את מחירי אנטי וירוס ואנטי ספאם ב-10%, ואת מחירי השיחות ודמי השימוש בכל מסלולי השיחות לחו"ל בכ-50%. בעקבות פניות, ההודעה ירדה מהאתר. נטוויז'ן: "מדובר בטעות"

תכננה והתחרטה? נראה כי מחאת הקוטג' נותנת אותותיה גם במחירי ספקיות האינטרנט: חברת 013 נטוויז'ן תכננה להעלות מחירים החל מ-21 ביולי, והתחרטה. האם חששה מזעם הציבור?

 

 

החברה הודיעה באתר שלה שתייקר את שירותי אנטי וירוס ואנטי ספאם, ודמי שימוש בשיחות לחו"ל. אולם אחרי פניות, ההודעה הוסרה במסתוריות מהאתר. לא ברור אם החברה חזרה בה מכוונת הייקור, או שמא מדובר בהודעה שעלתה "בטעות" כי שנטען בחברה. משום שגם בחשבונות שנשלחו ללקוחות, הופיעה "הטעות הזאת". גם הודעות קודמות על העלאות מחירים בחודשים האחרונים הוסרו מהאתר.


ההודעה שפורסמה באתר

 


ההודעה בחשבונית שנשלחה ללקוחות

 

לפי ההודעה באתר, שירותי האנטי וירוס והאנטי ספאם (vas) שמציעה החברה, כמו גם שירות הגדלת נפח תיבת המייל ושירות הפקס למייל, יתייקרו ב-4 שקלים לחודש. כך למשל שירות שעלה 10 שקלים לחודש יעלה אחרי ההתייקרות 14 ש'. דמי השימוש בכ המסלולים לחו"ל יתייקרו ב-2.5-1 שקלים, כשהם עומדים כיום על 4.9 שקלים, כלומר מדובר בעלייה של עד 50%. גם מחיר השיחות עולה.

 

נראה כי נטוויז'ן נמנעה מהעלאת מחירי חבילת האינטרנט שלה, אולם בייקור שירותי הערך המוסף, היא התכוונה לייקרה באופן עקיף. זוהי עליית מחירים שלישית של נטוויזן במשך חודשיים. ב-21 במאי, החברה העלתה את תעריפי השיחות לטלפונים ניידים ב-20 אג' ברוב המסלולים, וייקרה גם את דמי המנוי החודשיים.

 

נטוויז'ן אינה היחידה בחרטה (לכאורה). אסם וזוגלובק חזרו בהן מכוונתן להעלות מחירים החודש, כמו גם חברת מי עדן. כולן תכננו להעלות מחירים באין מפריע, עד שבאה מחאת הקוטג'.

 

אתמול פרסמנו כי נטוויז'ן כבר העלתה את המחירים בחבילות שבזק מוכרת, ובהם היא מספקת את רכיב ספק האינטרנט. עליית המחירים הזאת כבר אירעה והיא שונה מהעלייה שנטוויז'ן חזרה בה ממנה.

 

בחבילה של 2.5 מגה ביט של בזק ו-013 נטוויז'ן, העלתה נטוויז'ן את רכיב הספק מ-18.80 שקל ל-24.8 שקל לחודש. בחבילה של 5 מגה ביט, נטויז'ן העלתה את המחיר מ-25.6 ל-35.6 שקל לחודש, ובחבילה של 10 מגה ביט העלתה מחירים מ-38 ל-45 שקל לחודש.  

 

013 נטוויז'ן: "מדובר בטעות מצערת שנבעה מכשל במערכת הבילינג, החברה לא מעלה תעריפים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים