שתף קטע נבחר
צילום: shutterstock

רווקה! במקום ללמוד לשחות, למדי לטבוע בחן

כשאני שואל את עצמי, כמאמן אישי ובוגר מכון בוראט בקזחסטאן, מהו המכשול מספר אחת שעומד בפני נשים מוכשרות, מצליחות ומהממות כמותך, התשובה מופיעה תמיד והיא לעולם לא משתנה - הפחד שהוא יגיד "לא". מה לעשות? קבלי כמה עצות

לפנייך המדריך המקיף, המדויק והעדכני ביותר שיצא במקומותינו מאז שגברים הגיעו לכאן כדי להתנחל בארץ אבותיהם. אשכנזים, מזרחים, נמוכים או קרחים, ספורטאים בנשמה או רובצי כורסאות, מכורים לקופונים, מסורבי קוטג', ימנים ניצים או יונים מהשמאל, אוהדי מכבי, הפועל או בית"ר, עשירים שנוסעים בג'יפים מנופחים או כאלה שנדפקו עם הרפורמה בתחבורה הציבורית, מה שמאחד את כולם מבחינתך זה היותם גברים. הם ימשיכו לחשוב על עצמם כשונים זה מזה, ייחודיים, אבל אל תקני את האשליה הזאת. בשבועות הבאים תוכלי לקרוא כאן כיצד להפעיל את התוכנה שלהם ולנצל את סך הידע שנצבר אודות המין הגברי, יכולותיו ותכונותיו כדי להפיק את מירב התועלת. מוכנה? נצא לדרך, הפעם לשפת הים.

 

בואו לדבר על רווקות גם בפייסבוק של ynet יחסים

 

1. אל תביטי לצדדים

הפיתוי גדול. המבחר עצום. מלפנייך, מאחורייך ומצדדייך עומדות נשים שירדו לחוף במטרה אחת - לגנוב ממך את תשומת הלב. להסיט את מחשבותיהם של הגברים הפנויים שעל החוף (מושג מעורפל משהו, אם תשאלי אותם). כדי שלא לאבד ביטחון, עלייך לאמץ בחום את השיטה שנקטה סבתי, שהיתה מצד אחד מטפסת הרים ידועה ומצד שני אוכלת גברים מהסוג שאפילו במקומותינו לא נודע. היא היתה אומרת: "אף פעם לא הסתכלתי למטה בכל השנים שבהם בילבלתי להם את הרגשות". במקרה שלך, מוטב שלא תביטי לשום כיוון שהוא לא הכיוון שבו עומד, יושב או סביר יותר להניח משחק במטקות, הגבר שבו את מעוניינת. שמרי על מבט ישיר, עמוק ומלא משמעות. את יכולה להעלים את כל הביצ'יות שמסביבך, אם רק תאמיני בזה.

 

2. במקרה חירום, תמיד יש את המציל

רוגע היא מילת מפתח כשמדובר בהשגת הגבר הנכון. כשאני שואל את עצמי, כמאמן אישי ובוגר מכון בוראט בקזחסטאן, מהו המכשול מספר אחת שעומד בפני נשים מוכשרות, מצליחות ומהממות כמותך, התשובה מופיעה תמיד והיא לעולם לא משתנה - הפחד שהוא יגיד "לא".

 

אכן, הדינמיקה הזאת, החוזרת לעתים תכופות מדי, שבה את מצדך אוזרת עוז וגבורה ומצדו מתברר לך שהוא נשוי פלוס ילדה ועם הרהורים כבדים לגבי המיניות שלו, היא דינמיקה שמובילה תמיד למפח נפש. כדי לנטרל את הפחד הגדול ששוב תישארי בלי כלום, אפקיד עתה בידייך אוצר. כמה מלים שישנו את התמונה כולה ויהפכו אותך מאשה שחוששת להתחיל, לאשה שיודעת שרק טוב יצא לה מזה. ובכן, הנה הסוד: במקרה הכי גרוע את יכולה לעלות לסוכה של המציל.

 

עוד לא שמעתי סיפור על מציל שסירב לארח אצלו, שם למעלה, מעל כולם, ולא משנה מאיזה לאום, דת או מוצא, ובלבד שהאורחת תהיה אורחת ולא אורח. כשאת על החוף, אם כן, את יכולה להיות רגועה, לא רק בגלל הגלים והחול החמים שמתחת לרגליים, אלא גם בגלל הידיעה שחוקי החיים שונים לאורך רצועת גן העדן הזאת. הכתובת שלך להצלה מהירה מסומנת בדגל מתנופף, בחלונות רחבים ללא זגוגית ובדגל כחול לבן.

 

3. למדי לטבוע

באחת הכיתות הראשונות שהעברתי בנושא, איך להשיג כל גבר בכל מקום בחמישה צעדים, אם אני לא טועה, באיזה חדר צדדי, אבל סמוך מאוד לאולם קארנגי הול בניו יורק, סיפרתי לנשים הרווקות המבקשות למצוא להן חבר או בעל או גברבר מחמד שחשוב שיידעו לשחות. דירבנתי אותן, את אלה מהן שעדיין לא ידעו לשחות, ללכת ולהירשם בבריכה העירונית כדי לרכוש את יכולת השחייה, או לפחות לשפר את סגנון השחייה שלהן. הטענה שלי היתה ששפת הבריכה או חוף הים הם המקומות הפעילים ביותר מבחינת פעילות חברתית בין מינית, קשרים נוצרים בכל רגע כמעט במקומות אלה, ושכדאי להרשים את הגברים לא רק ברביצה על מגבת חוף, אלא בשחייה מהירה של ממש. אחת הנשים שהשתתפו בכיתה קמה וסיפרה שהיא שחיינית מקצועית, יודעת לשחות בארבעה סגנונות שונים וביניהם סגנון הפרפר המסובך, ושאף אחד מהסגנונות לא עזר לה כמו הפעם שראתה את האקס שלה, יום אחרי שנפרדו, מתנשק עם החברה הכי טובה שלה בצד השני של הבריכה. כולנו היינו מסוקרנים לשמוע מה קרה אחר כך. הסתבר שהיא חטפה כזה הלם, שבטעות היא בלעה מים, ומפה לשם איבדה את הכיוון והתחילה לטבוע. זה היה היום שבו היא גילתה את האמת הגדולה: אם את רוצה שגברים יתנפלו עלייך, עזבי את השחייה ולמדי לטבוע.

 

4. זה לא הבגד-ים

אם גם את עומדת שעות ארוכות מול המראה בניסיון לפצח את התעלומה, באיזה בגד ים את צריכה לרדת לחוף, אציע לך להפחית מעט את החרדה בתשובה המהירה והמדעית, זה ממש לא חשוב. את יכולה לרדת לים בגדעון אוברזון של אמא שלך, זה שאיתו היא קרעה את לבבותיהם של גברברי העיר אי-אז בשנות ה-80, את יכולה לשים את הביקיני הפושט שקנית באילת ב-50 שקל, או אפילו ללכת על מכנסי הברמודה של אחיך ולהוסיף להם חולצה קצרה, בכל צבע מזעזע שתבחרי. בשורה התחתונה אומר זאת כך: הים הוא אזור מפורז בכל מה שקשור לאופנה. מבחינת הצופים שלך, כל עוד את בביקיני או שווה ערך, גם אם מדובר בהתאמת צבעים מחרידה, עברת את התצוגה בהצטיינות. הצטיינות יתרה. בזבזי פחות זמן בבחירת בגד הים שלך והשקיעי יותר בהכנת משפטי פתיחה מוחצים. להלן.

 

5. השתמשי בנשק שלהם

בזמן האחרון אני למד שהדרך הטובה ביותר לפנות אל גברים היא להשתמש בקלישאות ובמטבעות הלשון שהם עצמם מייצרים ביעילות מחרידה שכזאת וכמו בתיאום ביניהם. חפשי ותמצאי כמה מהמשפטים האלה אצלם על החוף או בספרות המקצועית.

 

אמרו לך פעם שאת יכולה להיות דוגמנית? את מוכרת לי מאיפשהו... מה פרח כמוך עושה במקום כזה? אפשר לשאול אותך שאלה? אולי את יודעת איך מגיעים ל...? וכל יתר משפטי הפתיחה הם אמנם נושא שקל ללעוג לו, אבל חשוב שתדעי שבשינוי קל שתבצעי במשפטים אלה תוכלי להכות בלבו של כל גבר בעודו חם. הנה חמשת משפטי הפתיחה המשודרגים שלא ישאירו שום גבר אדיש אלייך.

 

1. אמרו לך פעם שאתה יכול להיות גבר רגיש, דעתן ומתחשב, שמקבל בהבנה מצבי רוח מתחלפים?

 

2. אולי אתה יודע איפה יש מוסך באזור? אני פוחדת שנשבר לי השאסי (עובד טוב גם בחוף הים)

 

3. מה עושה יצור שעיר ולא מגולח כמוך על רצועת חול רכה כזאת?

 

4. אתה מוכר לי מאיפשהו. יכול להיות שנפגשנו פעם בסינמטק בפסטיבל הסרטים הדוקומנטריים של יוצרים למען עולם צודק יותר?

 

5. לאבא שלך יש חנות פרחים, או שאתה מגדל את הקקטוס הננסי הזה לבד?

 

עד כאן להפעם. חזרי בשבוע הבא לטעון את עצמך במידע חשוב נוסף שיסייע לך ללכוד ברשתך את האחד.

 

>>> כך תשיג כל בחורה: המדריך לרווק התקוע

 


 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לא ממש משנה מה תלבשי
צילום: shutterstock
הכרויות
כתבו לנו
מומלצים