שתף קטע נבחר

יושיט עזרה להפועל פ"ת? גרנט נפגש עם צפריר

מנג'ר ווסטהאם בעונה החולפת יעזור למנכ"ל המועדון בחיפוש אחר משקיעים. זאת כדי לסייע למלאבסים לפתוח את העונה בליגת העל. גרנט אף נועד עם מאיר שמיר. צפריר: "גרנט בא ממקום של רצון אמיתי לעזור"

אם חשבתם שאברהם גרנט לא יושיט עזרה להפועל פתח תקווה, טעות בידכם. גרנט, שקיבל בשבוע קריאה לעזרה מהמועדון שנמצא בהליך פירוק, כבר התחיל במלאכה.

 

 

מנג'ר ווסטהאם בעונה החולפת נפגש היום (א') עם מנכ"ל פתח תקווה, אפי צפריר, וניסה להבין באלו דרכים יוכל לעזור למועדון. זאת כדי להעמיד תקציב ראוי לעונה הקרובה. גרנט, שלא מתכוון להשקיע כספים מכיסו, יעזור לצפריר בחיפוש אחר משקיעים כדי לסייע למועדון לפתוח את העונה בליגת העל.


אפי צפריר. יקבל עזרה ממנג'ר ווסטהאם בעבר (צילום: אורן אהרוני)

 

עוד לפני הפגישה עם צפריר, ערך גרנט פגישה עם הבעלים לשעבר של הקבוצה, מאיר שמיר, בניסיון לרתום אותו למשימה. אם זה בגיוס אנשי עסקים נוספים ואולי אף במטרה שיחזור להשקיע סכומי כסף נוספים מלבד אלו שנתן למועדון בעבר. זאת למרות המשקעים שיש לשמיר עם אוהדי הקבוצה.

 

בשיחה בין גרנט לצפריר, הבהיר המנכ"ל כי כעת, כשהקבוצה נמצאת בהליך של פירוק, כל סכום כסף שיגיע ממשקיע זה או אחר יילך ישר לתקציב הקבוצה, ולא לסגירת חובות המועדון. זאת בשל ההליך המשפטי שהתחיל המפרק, עו"ד ליאור דגן, שמטרתו היא הסדרת הפעילות הכלכלית.

 

"אני שמח שאדם בסדר גודל של אברם גרנט רוצה לעזור למועדון בו הוא גדל", אמר צפריר ל-ynet אחרי הפגישה, "הרגשתי שהוא בא ממקום של רצון אמיתי לעזור ולחבר אנשי עסקים ואת מאיר שמיר לקבוצה. הסברתי לאברם בפגישה שכרגע הקבוצה נקייה מחובות וזה הזמן המתאים ביותר להביא רוכש. אני מקווה שהוא יצליח במהלך".

  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אברהם גרנט
צילום: GettyImages image bank
מומלצים