שתף קטע נבחר

"מהדולצ'ה ויטה באיטליה הפכתי לאישה ולאמנית". מורן אטיאס

שחקנית ופרזנטורית של מותג ההלבשה התחתונה פמינה. גרה בלוס אנג'לס, איטליה וישראל

60 שערים צילמתי בחיי, ואני עדיין מתרגשת מזה. לא כמו חתונה של בן משפחה, אבל בכל זאת.

 

4 דקות שיר של ביונסה תמיד יעשו לי מצב רוח טוב בצילומים. הכי חשוב שתהיה איזושהי מוזיקה, ולפעמים עדיף קצת קיטשית. טיפה ריהאנה או מדונה, ויש שער.

 

6 שנים של דולצ'ה ויטה באיטליה הפכו אותי לאישה ולאמנית. הן נתנו לי מקצוע, בגרות וגם טעם - בלבוש, בדיבור, אפילו טעם החיים עצמם. ברמה הזאת התבגרתי באיטליה. אין לזה מחיר.

 

3 שנים אני חיה בלוס אנג'לס, וכבר הפסקתי לחפש תחליף לאיטליה ולבית. הבנתי שלא אמצא מקומות כמו ישראל ואיטליה, ואני פשוט לא מחפשת יותר.


"אף פעם לא חשבתי שישיבת ועד בית יכולה להסתיים ככה" 

 

2 חברות ילדות ובקבוק יין טוב, על המרפסת בקיץ, ושיחה שיכולה להימשך שעות. זה מה שחסר לי שם. את זה מוצאים רק בארץ.

 

1,500 קלוריות יש בשמחת החיים שלי, ספגטי אל ארביאטה פומדורו. המנה הזאת היא פשוט אושר צרוף. 

 


 

0 סיכויים שאצליח לעמוד בפני מאכלים של אמי או סבתי. אצל המרוקאים אתה אוכל גם אם אתה שבע, העיקר לא לפגוע במי שמאכיל אותך. אין שום תירוץ שיכול למנוע מאמא שלי לגרום לי לאכול עוד.

 

5 יחידות בגרות עשיתי בתנ"ך. המורה היתה מעיפה אותי באופן קבוע מהכיתה כי היתה לי פרשנות נוספת, של סבא שלי, שלא התאימה לתשובות של הבגרות. אבל ממש רציתי ללמוד תנ"ך. כולם רצו כי זה נחשב ליחידות קלות, אבל אותי זה אשכרה עניין.

 

20 דקות מורטות עצבים העברתי בשירותים לפני האודישן לסרט שעשיתי עם ראסל קרואו. הוא איחר, גם הבמאי פול האגיס לא הגיע, ואני עמדתי וחיכיתי להם. הייתי מתוחה, ולשתות כמה כוסות קפה ברצף נראה לי כמו רעיון טוב. התוצאה היתה שרצתי לשירותים והגעתי לאודישן מיובשת לגמרי. אבל מה, קיבלתי את התפקיד.

 

103 עמודים היו בתסריט הטוב ביותר שקראתי אי פעם, זה שהאגיס כתב לסרט "התרסקות". הכל במקצוע שלי מתחיל, ממשיך ונגמר בסיפור טוב.


"צודקים, טורנדו באמת מזגן פצצה"

 

26 פרקים יש בסדרה הדרמה האמריקאית החדשה שאני מופיעה בה, "צווארון לבן". בחיים לא דמיינתי שאמצא את עצמי בסדרה ברמה הזאת, ועוד בזמן כל כך קצר. זה לגמרי לא מובן מאליו.

 

6 קורסי כתיבה לקחתי ב–UCLA. למדתי אצל האנשים שכתבו את "צעצוע של סיפור", בקמפוס עם אווירה מדהימה, בין בניינים ישנים ויפים. הרגשתי קצת כמו על הסט של "הרשת החברתית". יצאו מזה המון פרויקטים שעכשיו נמצאים בפיתוח.

 

9 זה מספר המזל שלי. כל הדברים הטובים בחיי מתחילים במספר הזה: חוזים, אודישנים וגם היום שבו נולדתי. סתם שתדעו.

 

2 עיניים טובות. על זה אני לא מתפשרת בגבר. 

 

  • סטיילינג והפקה: יולי סגרדה; שיער: בנג׳מין רוימי לסולו; איפור: ערן פאל; תכשיטים: יהלומי צורי סי אנד סאן; הלבשה תחתונה: פמינה; ביגוד: שוגר דדי; נעליים: סטיב מאדן. צולם במסעדת טרנקילה ובאוריינט הוטל בר, מקווה ישראל 1 תל אביב

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים