שתף קטע נבחר

אוסידון: "הראל פוגע באווירה הנהדרת במחנה"

המריבות בין הבעלים של הפועל ת"א נמשכות. הראל סירב לחתום על החוזה של אפולה אדל, נציגו של טביב תקף: "הוא גורם לסוכנים ובעלי קבוצות לחשוב אם לאפשר לשחקנים להגיע אלינו". הקשר הבלגי קארל גרטס מקלאב ברוז' יגיע למבחנים. משחק האימון מול וולגה הופסק בגלל ברד

מזמן לא שמעתם על הסכסוך בין אלי טביב למוני הראל? עסקת עומר דמארי אינה סגורה עדיין והמילה האחרונה טרם נאמרה בנושא, אבל שני הבעלים של הפועל תל אביב מצאו בינתיים סיבה חדשה לריב. הראל טרם חתם על חוזהו של השוער החדש אפולה אדל. במחנה של אלי טביב זעמו על כך.

 

 

דורון אוסידון, נציגו של טביב תקף בתגובה את הראל: "קראנו בהלם ותדהמה את החלטתו של מוני ה'אוהד' של הקבוצה, שלא לחתום על חוזהו של השוער שאותו הביא הסקאוט בברכת המאמן ומאמן השוערים, וכל זאת בהתבסס על קטעי יו-טיוב בהם צפה ועל סמך ההשערה שאולי וינסנט יחזור למועדון.


אפולה אדל (צילום: קובי ברדה, אתר הפועל ת"א)

 

"ההודעה שלא יחתום על החוזה של השוער מצטרפת לכך, שככל הידוע לנו, טרם נחתם החוזה של דמארי לפי שעה וזאת למרות ההודעות הפטריוטיות על כיבושי שערים בדרבי. ההחלטה של מר הראל שלא לחתום על חוזים פוגעת אנושות בהכנות הקבוצה,באווירה הנהדרת המתגבשת במחנה ועומדת בסתירה מוחלטת להתחיבותו לזוז הצידה ולחתום על כל רכש עליו מחליט הצוות המקצועי.

 

אוסידון סיכם: "צר לנו שבהתנהגותו זו גורם הראל לסוכנים ולבעלי קבוצות לשקול פעמיים אם לאפשר לשחקנים להגיע להפועל ואגב כך לפגוע אנושות בהכנת הקבוצה לעונה הקרובה".

 

קשר בלגי יצטרף?

הקשר הבלגי קרל גרטס (29, 1.80) מקלאב ברוז', יגיע ביום שבת להתרשמות במחנה האימונים של האדומים באוסטריה.  

גרטס הופיע ב-20 משחקים במדי נבחרת בלגיה ובעונה שעברה כבש ארבעה שערים ב-36 הופעות בברוז', במדיה שיחק בארבע השנים האחרונות.  


קרל גרטס במדי ברוז'. יעבה את הקישור של קשטן? (gettyimages)

 

משחק האימון מול וולגה הופסק בגלל ברד

הפועל תל אביב היתה אמורה לקיים הערב (ה') משחק אימון נגד הקבוצה הרוסית וולגה ניז'ני, בשורותיה משחק המגן דני בונדר, אשר עזב את האדומים בתום העונה שעברה. המשחק נערך במסגרת מחנה האימונים שמקיימת הקבוצה באוסטריה, אבל מחזיקת הגביע לא הפיקה ממנו דבר, מכיוון שהוא הופסק בגלל תנאי מזג האוויר.

 

הכרוז המקומי באוסטריה הזכיר שמחזיקת הגביע הישראלית העפילה לליגת האלופות בעונה שעברה, לאחר ניצחון על רד בול זלצבורג. ב-20 הדקות הראשונות ניסו שתי הקבוצות למצוא את השער, אך הגשם החזק הקשה עליהן לייצר מצבים.


בונדר עם עומר דמארי וטוטו תמוז (צילום: קובי ברדה, אתר הפועל ת"א) 

 

בדקה ה-22 החל לרדת ברד, שגרם לשופט להחליט על הפסקת המשחק. בהפועל הגדירו את הברד הכבד שירד במקום כמו "אבנים קטנות וגולות". כאמור,

המשחק הופסק ולא חודש לאחר מכן. ביום ראשון האדומים יקוו כי במשחק האימון נגד האנובר, מזג האוויר שוב לא יקלקל להם את התוכניות.

  

המגן הישראלי של וולגה ניז'ני, דני בונדר, שפגש לפני המשחק את חבריו הישנים, סיפר לאתר הרשמי של המועדון: "היה שווה לחכות ליום האחרון של המחנה שלנו כדי לפגוש את החברים. היה מרגש לראות שוב את כולם ולשחק מהצד השני של המגרש. אני מאחל להפועל הצלחה ענקית".

 

האדומים מתכוננים להגרלת הסיבוב השלישי בליגה האירופית, שתיערך ביום ו' בצהריים בניון שבשוויץ. בהפועל מקווים לקבל הגרלה יחסית נוחה עד כמה שניתן.


פורסם לראשונה 14/07/2011 22:38

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דורון אוסידון
צילום: יועד כהן
מומלצים